نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

عدم پشتیبانی Borderlands 3 از قابلیت بازی بین پلتفرمی در زمان عرضه

طبق اعلام مدیرعامل استودیو گیرباکس، بازی Borderlands 3 قرار نیست در زمان عرضه از قابلیت کراس پلی پشتیبانی کند. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Borderlands 3 باقی نمانده و ۲۲ شهریور قادر به تجربه این تجربه شوتر لوتر خواهیم بود. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده و اعلام رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو گیرباکس، این بازی قرار نیست در زمان عرضه از قابلیت بازی پلتفرمی یا همان کراس پلی پشتیبانی کند. این در حالی است که پیش‌تر سازندگان بازی بارها به چنین قابلیتی اشاره کرده بودند و کاربران انتظار داشتند امکان بازی بین پلتفرمی در این اثر فراهم باشد. 

به طور دقیق‌تر، رندی پیچفورد پیش از این یکی از دلایل در انحصار بودن نسخه پی‌سی بازی در فروشگاه اپیک را همین قابلیت کراس پلی اعلام کرده و گفته بود که گیرباکس علاقه زیادی به فراهم کردن این قابلیت در بازی دارد و اپیک هم به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که تلاش زیادی برای اجرایی شدن قابلیت بازی بین پلتفرمی داشته، پلتفرم مناسبی برای انتشار بازی آن‌ها به‌حساب می‌آید. با این حال در توییت جدیدی که توسط وی منتشر شده، یپجفورد اعلام کرد که قرار نیست بازی در زمان عرضه از چنین ویژگی پشتیبانی کند اما آن‌ها در حال همکاری با شرکت‌های مرتبط هستند تا هرچه زودتر بتوانند قابلیت کراس پلی را به بازی اضافه کنند. 

همچنین 2K Games، ناشر بازی، با انتشار توییتی اعلام کرده بود که قابلیت کراس پلی یکی از مواردی است که آن‌ها علاقه زیادی به فعال کردنش دارند ولی در مقطع فعلی نمی‌توانند اطلاعات دقیقی در این مورد ارائه بدهند. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده