نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی‌های ماه آگوست پلی استیشن پلاس فاش شدند

با اینکه هنوز در نیمه ماه جولای هستیم، اما اطلاعاتی از بازی‌های رایگان ماه آینده سرویس پلی‌استیشن پلاس فاش شده است. 

سونی معمولا اواخر هر ماه بازی‌های ماه بعد سرویس پلی‌استیشن پلاس را معرفی می‌کند اما با توجه به اخبار فاش‌شده، به نظر می‌رسد که بازی‌های ماه آینده این سرویس کمی زودتر از موعد همیشگی لو رفته‌اند. به طور دقیق‌تر اخیرا یکی از کاربران پلی‌استیشن 4 متوجه شده که در فروشگاه این کنسول، دو بازی Star Wars Battlefront 2 و EA Sports UFC 3 برای مدتی به شکل رایگان نشان داده شدند و لوگوی پلی‌استیشن پلاس هم در کنار اسم آن‌ها اضافه شده بود؛ همین مورد احتمال این را که بازی‌های ماه آینده سرویس این دو اثر باشند بالا برده است. 

پلی استیشن پلاس

البته احتمال اینکه این اتفاق صرفا یک مشکل فنی بوده باشد هم کم نیست؛ چرا که هر دو این بازی‌ها متعلق به الکترونیک آرتز هستند و بعید به‌نظر می‌رسد که هر دو بازی رایگان پلی‌استیشن 4 در یک ماه از یک ناشر باشند. به هر حال هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی بازی‌های ماه آینده PS Plus باقی مانده و برای اطلاعات از جزییات دقیق‌تر، باید منتظر اعلام رسمی سونی باشیم. 

سرویس پلی‌استیشن پلاس اخیرا شرایط جالبی را تجربه کرده به طوریکه ابتدا قرار بود بازی PES 2019 برای این ماه رایگان شود که بعد این بازی با Detroit: Become Human جایگزین شد و همین مورد هم حاشیه‌های جالبی برای این سرویس و سونی به‌وجود آورده است. 


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده