نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

عوامل ساخت انیمیشن‌های بازی Halo Infinite باعث نگرانی طرفداران شده است

استودیوی Sperasoft قرار است در ساخت انیمیشن‌های بازی Halo Infinite مشارکت کند. همین امر هم باعث نگرانی طرفداران این مجموعه شده است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت و برگ برنده یک کنسول را می‌توان بازی‌های انحصاری که برای آن عرضه می‌شود، دانست؛ از این‌رو هر شرکتی سعی دارد برای کنسول خود، بازی‌های باکیفیتی را تولید کند. مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ برای اولین کنسول خود، بازی‌ای را معرفی کرد که حالا بعد از گذشت این همه مدت به یک نشان و شناسنامه‌ برای آن و ایکس‌باکس تبدیل شده است. بعد از مدتی که خبری از مجموعه Halo نبود، بالاخره به‌طور رسمی عرضه نسخه جدید از آن به‌نام Halo Infinite تایید شد و گیم‌پلی آن نیز در نمایشگاه E3 2019 به‌نمایش درآمد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، قرار است استودیوی Sperasoft مسئولیت بخش انیمیشن این بازی را برعهده بگیرد. برای کسانی که با این شرکت آشنایی ندارند، بهتر است بگویم کار اصلی آنها کمک و مشارکت به استودیو‌های ساخت آثار AAA است. در کارنامه‌ی آنها می‌توان به بازی‌های بزرگی چون FIFA ،Anthem و Mortal Kombat اشاره کرد. یکی از تازه‌ترین بازی‌هایی که این استودیو در ساخت آن همکاری داشت، بازی Mass Effect Andromeda است. نکته نگران‌کننده برای طرفداران بازی Halo Infinite زمانی است که متوجه می‌شوند یکی از دلایلی که بازی Mass Effect Andromeda شکست خورد، ضعف بسیار زیاد آن در بحث انیمیشن بود.

در بیانیه‌ای که ایکس باکس در این خصوص صادر کرده است، تاکید شده که Sperasoft تنها قرار است به عوامل ساخت بازی یعنی استودیوی 343 اینداستریز کمک کند. در ادامه نیز برای اطمینان طرفداران خاطرنشان شده که بخش عمده انیمیشن بازی توسط عوامل سابق انجام خواهد شد.

بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های زمان عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه شود. بازی علاوه بر اسکارلت، برای ایکس باکس وان و پی سی نیز روانه بازار خواهد شد.

به‌نظر شما اتفاقی شبیه بازی Mass Effect Andromeda در انتظار سری دوست‌داشتنی هیلو است یا مایکروسافت از آن درس خواهد گرفت؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده