// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بخشی از نقشه‌ی Wind Waker در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیدا شد

یک ایستر اگ جدید به تازگی در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیدا شده است.

پس از گذشت دو سال از انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بازیکنان همچنان محتویات جدیدی را در این بازی پیدا می‌کنند. کانال یوتیوب GameXplain با انتشار ویدیویی خبر از کشف یک ایستر اگ جدید در این بازی داد. 

به نظر می‌رسد بخشی از روستای آغازین جزیره Outset از بازی The Legend of Zelda: Wind Waker در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild گنجانده شده است. در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild روستایی به نام لورلین (Lurelin) وجود دارد که در نزدیکی یکی از سواحل Hyrule واقع شده است. اگرچه هیچ شخصیت یا ویژگی مستقیمی که ممکن است به صورت مستقیم به بازی Wind Waker اشاره کند دراین روستا وجود ندارد؛ اما طراحی کلی این دو منطقه ذکر شده بسیار شبیه است. در روستای لورلین خانه‌های متعددی در همان نقطه‌ای که در جزیره Outset یافت می‌شد، دیده می‌شود. همچنین عوامل دیگری مانند پایه‌هایی در نقاط مشابه در هر دو جزیره نیز شباهت بین دو نقشه را زیادتر می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویر مرتبط را ببینید:

The Legend of Zelda: Breath of the WildThe Legend of Zelda: Breath of the Wild

به دلیل شباهت انکار نشدنی این دو نقشه، به نظر می‌آید تیم سازنده‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild این بخش از نقشه‌ی جزیره Outset از بازی The Legend of Zelda: Wind Waker را به صورت ایستر اگ در این بازی قرار داده‌اند و این ایستر اگ دوسال از چشم بازیکنان مخفی مانده بود. بازی Legend of Zelda: Breath of The Wild هم اکنون روی نینتندو سوییچ و WiiU قابل دسترسی است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده