نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

مارول متعهد به استخدام بازیگر چینی برای فیلم Shang-Chi است

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر چینی برای فیلم Shang-Chi است که ممکن است به زودی معرفی شود.

ماه آذر گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو به دنبال ساخت اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان آسیایی است و این کمپانی در نظر دارد تا فیلمی براساس شخصیت Shang-Chi (شانگ چی) تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فرآیند استخدام بازیگر برای این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده است. جاستین کرول، خبرنگار ورایتی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر گفت که مارول استودیو در حال بررسی و تست بازیگری از گروهی از بازیگران چینی که سنی تقریبا ۲۰ سال دارند، برای انتخاب و بازی در نقش اصلی فیلم Shang-Chi است. مارول در واقع تنها از بازیگران چینی یا با اصلیت چینی تست بازیگری می‌گیرد و این موضوع شامل دیگر کشورهای آسیایی نمی‌شود.

Shang-Chi

با این حال، این موضوع نمی‌تواند چندان باعث تعجب شود و در واقع مارول در اصل باید بازیگری چینی را برای نقش شانگ چی استخدام می‌کرد و حال به‌نظر می‌رسد که چنین هدفی را نیز در نظر دارد. همچنین با اینکه اطلاعاتی از هیچ یک از بازیگرانی که برای بازی در فیلم Shang-Chi تست بازیگری داده‌اند، منتشر نشده، اما کرول می‌گوید که احتمال معرفی بازیگر نقش شانگ چی در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو در برنامه‌ای که بامداد یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، وجود دارد. با اینکه هنوز مشخص نیست که مارول به دنبال چه سنی برای بازی در نقش شانگ‌چی است، اما به‌نظر می‌رسد که بازه سنی مدنظر مارول کمی بالاتر از سن بازیگران محبوب طرفداران مثل لودی لین و لوئیز تن است. با این حال، باید حدود یک هفته دیگر برای مشخص شدن بازیگر احتمالی شانگ چی صبر کنیم.

دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲)، فیلم The Glass Castle (قصر شیشه‌ای) و فیلم Just Mercy (فقط بخشش)، وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را بر عهده خواهد داشت. همچنین دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ) و دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده