نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

گزارش سالیانه فیلیمو منتشر شد

سرویس VOD فیلیمو اخیرا گزارش کاملی از عملکرد سالیانه خود منتشر کرده که آمار جالبی چون محبوب‌ترین ژانر‌ها در شبکه نمایش خانگی را ارائه می‌دهد. 

فیلیمو یکی از اصلی‌ترین رسانه‌های VOD ایران به‌شمار می‌رود که سابقه بیش از چهار سال فعالیت را در این حوزه در کارنامه دارد. اخیرا گزارشی سالیانه از عملکرد این سرویس منتشر شده که میزان رشد علاقه کاربران به تماشای آنلاین را به‌ویژه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ نشان می‌دهد. این گزارش همچنین اطلاعاتی با رویکردهای متفاوت از جمله رویکردهای تجاری و سینمایی دارد و برای تشخیص رفتار تماشاگر در شبکه نمایش خانگی راهنمای جامعی است.

فیلیمو
۱۲۰ درصد رشد مشترک / ۱۴۰ درصد رشد دقیقه تماشا

از جمله اطلاعات جالب این گزارش، می‌توان به این بخش اشاره کرد که فیلم‌ها و سریال‌های برتر شبکه نمایش خانگی چه سلیقه‌هایی را پوشش می‌دهند یا اینکه حضور چه بازیگران و عواملی درکنار هم منجر به پرفروش شدن یک اثر در شبکه نمایش خانگی می‌شود. بررسی میزان تقسیم تماشاگران روی دستگاه‌های مختلف از بخش‌های جالب دیگر این گزارش است که نشان می‌دهد موبایل کماکان در این بین محبوبیت بالایی دارد و البته میزان استفاده از چنین سرویس آنلاینی روی تلویزیون‌های هوشمند هم روند رو‌به‌رشدی دارد. نکته جالب دیگر به تقسیم پهنای باند روی شبکه‌های اینترنتی مربوط می‌شود که براساس آن بیش از ۴۵ درصد ترافیک فیلیمو را کاربران موبایل از جمله ایرانسل و همراه اول پوشش می‌دهند. 

فیلیمو

دراین‌میان ارقام بزرگ و قابل توجهی از جمله تماشای بیش از ۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون دقیقه فیلم و سریال در بازه زمانی خرداد ۹۷ تا خرداد ۹۸ نیز در گزارش فیلیمو آمده است که نشان می‌دهد بیش از ۱۹ هزار اپیزود فیلم و سریال موجود در شبکه نمایش خانگی فیلیمو با چه میزان تماشا همراه است.

گزارش کامل را می‌توانید از این لینک بخوانید.


منبع فیلیمو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده