// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بتل پس بازی Dota Underlords با نام Proto Pass معرفی شد

بازی Dota Underlords یک بتل پس جدید دریافت کرده که در آن می‌توان در ازای بازی کردن، آیتم‌های ظاهری و تزیینی دریافت کرد.

تقریبا در طول شِش ماه گذشته سبک Auto Chess توانسته محبوبیت خوبی به‌دست آورد. این سبک به‌عنوان مادی (MOD) در ابتدا برای بازی Dota 2 ساخته شده بود و سپس توانست به‌سرعت به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های گیمینگ تبدیل شود. درست همان‌طور که بازی Player Unknowns Battlegrounds توانست باعث محبوبیت و سرزبان افتادن سبک بتل رویال شود، توسعه‌دهندگان زیادی در تلاش هستند تا در سبک Auto Chess نیز بازیکنان بسیاری را گرد هم جمع کنند. کمپانی ولو با ساخت بازی Dota Underlords تاکنون توانسته موفق ظاهر شود و این بازی را به یکی از آثار محبوب این روزها تبدیل کند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Dota Underlords که یک بازی در حال توسعه نیز محسوب می‌شود، یک بتل پس جدید دریافت کرده که شامل آیتم‌های ظاهری و تزیینی بسیاری است.

این بتل پس که Proto Pass نام دارد، کارکرد ساده‌ای دارد که در آن به‌ازای بازی در حالت چندنفره یا در مقابل هوش مصنوعی (Bot) روی درجه سخت، امتیاز ایکس‌پی دریافت خواهید کرد. این روند را می‌توانید با انجام ماموریت‌های روزانه‌ای نیز که به شما محول می‌شود، تسریع کنید. اگرچه تمامی این موارد حالت استاندارد و پایه بازی هستند، اما سرعتی که در پیشرفت و رسیدن به درجات مختلف می‌توانید داشته باشید، جالب‌توجه است.

Dota Underlords

موارد متعددی در این بتل پس به‌عنوان پاداش در نظر گرفته شده‌‌ است. هر بازیکنی که بتواند به سطح یا به اصطلاح لول پنج برسد، یک صفحه یا تخته جدید بازی به‌عنوان پاداش دریافت می‌کند که می‌توان آن را اساسی‌ترین جایزه دانست. افکت‌های جدید برای زمانی که بازیکن مجددا به بازی ملحق یا به‌اصطلاح ریسپاون می‌شود و برای زمانی که چندین پیروزی پیاپی را تجربه می‌کند (Win Streak)، پرچم‌ها یا بنرهای جدید، جلوه‌های بصری مانند آتش‌بازی، همه و همه جزو پاداش‌هایی هستند که در این بتل پس وجود دارند و برای بازی‌ای که هنوز در مرحله توسعه قرار دارد، نمی‌توانند بد تلقی شوند. با نزدیک‌تر شدن به انتشار کامل بازی انتظار می‌رود که کمپانی Valve این پاداش‌ها را از نظر کیفی ارتقا بدهد.

بازی Dota Underlords و بتل پس جدید آن در حال حاضر به‌صورت رایگان برای پی سی، اندروید و iOS در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده