// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Hello Hero All Stars؛ قهرمانان افسانه‌ای در مسیر نبرد

بازی موبایل Hello Hero All Stars نبردی هیجان‌انگیز در مسیری بی‌انتها است و همه‌ی قهرمانان کلاسیک و جدید دورهم جمع شده‌اند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hello Hero All Stars توسط استودیو Fincon و در سبک نقش‌آفرینی توسعه داده شده است. این بازی اندروید مسیری بی‌انتها را به شما نشان می‌دهد که در آن قهرمانان افسانه‌ای به تکامل می‌رسند و شما مرحله به مرحله نبردهای سخت‌تری تجربه می‌کنید. سیستم نوین بازی شامل المان‌های RPG است که بهتر از هم اثر دیگری عمل می‌کند.

از ابتدای بازی آیفون Hello Hero All Stars با پشت سر گذاشتن آموزش‌های اولیه وارد مسیری می‌شوید که گویا انتها ندارد و صرفا باید دشمنان سر راه خود را نابود کنید و قهرمانان بیش‌تری را به تیم خود اضافه کنید. قهرمانان هرکدام قابلیت‌های متنوعی دارند و با ارتقای آن‌ها می‌توانید عملکردشان را بالا ببرید. نیروها تکامل می‌یابند و سیستم مبارزات‌ آن‌ها دچار تغییر و تحول مختلفی می‌شود. علاقه‌مندان به نیروهای افسانه‌ای می‌توانند کمانداران و دیگر اعضا را در تیم خود داشته باشند و در کنار آن نیروهای جدید هم حضور دارند و می‌توانید ترکیبی منحصربه‌فرد روانه میدان کنید. بازی را باید با گیم‌پلی اشاره و کلیک دنبال کنید و وقتی آماده بودید به سمت دشمن یورش ببرید. تنوع دشمنان هم کافی و رضایت‌بخش است و در بخش‌های زمانی مختلف باید با باس فایت‌های غول‌پیکر مبارزه کنید. بازی Hello Hero All Stars تبلوری از سبک‌های RPG و اشاره و کلیک است که تاثیر خودش را در سیستم مبارزات جذاب بازی هم نشان می‌دهد. قطعا با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو هستید و تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش تجربه خواهید کرد. سیستم خاص بازی به شما اجازه می‌دهد که قدرت نیروهای خود را ترکیب کنید و به‌تعداد بی‌نهایت استفاده کنید. این سیستم هیچ‌گونه استرسی به شما وارد نمی‌کند و سرتاسر سرگرم‌کننده است. ماموریت‌ها جزو ماجراجویی اصلی شما هستند و باید هر بار به این منو سر بزنید و چالش‌های آن را انجام دهید. در این سفر بی‌پایان و پرماجرا باید حواس‌تان به همه چیز باشد و مدام قهرمانان خود را ارتقا دهید و استراتژی خود را نسبت به باس‌های مختلف تغییر دهید. برای تجربه بازی باید به اینترنت متصل باشید.

Hello Hero All Stars
Hello Hero All Stars
Hello Hero All Stars

استراتژی خود را در بازی Hello Hero All Stars تعیین کنید و ترکیب مختلفی از نیروها را تست کنید. این استراتژی خود را باید مدام تغییر دهید و نیروهای جدید را جایگزین کنید. یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی مربوط به نیروهایی است که باید جمع‌آوری کنید و تیم خود را کامل کنید. درواقع شما وقتی یک باس را شکست می‌دهید یا از موج‌های بزرگ حمله‌ای جان سالم به در می‌برید، قهرمانان جدید برای‌تان نمایش داده می‌شوند و شما مختار هستید نیرویی را که نیاز دارید استخدام کنید و در تیم خود از وی استفاده کنید. با پیشروی‌هایی که در مسیر بازی انجام می‌دهید به یک‌سری المان‌ها می‌رسید و باید آن‌ها را به سرانجام برسانید. به‌طور مثال در کیلومترهای مختلف ماموریت‌هایی نظیر آزاد کردن دوستان‌تان وجود دارد و XP‌های زیادی نصیب‌تان می‌کند.

سیستم تکامل بازی این امکان را به شما می‌دهد که تمامی آیتم‌های قهرمانان افسانه‌ای خود را ارتقا دهید

بخش سفارشی‌سازی بازی Hello Hero All Stars طراحی کاملی دارد و همه آیتم‌های یک قهرمان را می‌توانید ارتقا دهید. وجود این بخش باعث می‌شود که هیچ قهرمانی برتر از دیگری نباشد و هر بازیکن بنا به استراتژی خود به تکامل نیروها بپردازد. این تکامل اهمیت بسیار بالایی در بازی دارید و مربوط به همه توانایی‌های یک قهرمان می‌شود. هیچ قهرمانی در تیم شما بدون استفاده نمی‌ماند و با ترکیب نیروها می‌توانید ضربات سختی به دشمن وارد کنید. درواقع تعداد قهرمانان آن‌قدر زیاد است که شما قادر به استفاده از تمام آن‌ها نیستید و تنها با ترکیب آن‌ها و استفاده از حمله پشتیبانی می‌توانید کارایی آن‌ها را مشاهده کنید.

Hello Hero All Stars
Hello Hero All Stars
Hello Hero All Stars
گرافیکی کارتونی با جزئیات بالا را در بازی Hello Hero All Stars می‌بینیم و انیمیشن‌ کاراکترها طراحی جذابی دارند

گرافیک و موسیقی بازی Hello Hero All Stars عالی است و مخصوصا گرافیک کارتونی که از جزئیات زیاد برخوردر است به شما کمک می‌کند تا از نظر بصری جذب بازی شوید. طراحی سه‌بعدی کاراکترها و انیمیشن‌ حرکات‌شان چشم‌نواز است و کیفیت بالایی دارد. ماموریت‌های جذابی در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کامل کنید و جوایز ویژه‌ای دریافت کنید. این ماموریت‌ها معمولا شامل قهرمانان جدید هستند و با ترکیب درست نیروها می‌توانید آن‌ها را تکمیل کنید. در پایین صفحه بازی قدرت نیروها مرتبا پر می‌شود و می‌توانید آن‌ها را روی قهرمانانی که در بازی حضور دارند به کار گیرید. تنها کافی است قهرمان جدید خود را نگه داشته و روی صفحه بازی بکشید تا به تیم ملحق شود و پشتیبانی لازم صورت گیرد.

بازی Hello Hero All Stars در سبک‌های متنوع می‌تواند شما را سرگرم کند و تکامل جذاب نیروها را می‌توان مهم‌ترین علت موفقیت آن دانست. در این تکامل نیروهای افسانه‌ای و جدید عملکرد متفاوتی دارند و بنا به علاقه خود می‌توانید آن‌ها را به کار گیرید. گرافیک کارتونی و پرجزئیات بازی هم کمک می‌کند که از نظر بصری جذب شوید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Hello Hero All Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده