// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Plane Race؛ مسابقه پرواز

بازی Plane Race را می‌توان ساده‌ترین ریسینگی دانست که در آن به جای هدایت ماشین باید خلبانی یک هواپیما را برعهده بگیرید و مراحل را طی کنید.

بازی موبایل Plane Race توسط استودیو Imants توسعه داده شده است و یک ریسینگ جمع و جور و جذاب تحویل مخاطب می‌دهد. شما در این بازی اندروید باید مسیرها را طی کنید و با پیروزی در هر رقابت مجوز حضور در چالش‌های بعدی را به‌دست آورید. این روند را ادامه می‌دهید و با خرید آیتم‌های سفارشی‌سازی تنوع خوبی به تجربه خود می‌بخشید.

بازی Plane Race را می‌توان ریسینگی دانست که در آن به جای نشستن پشت فرمان یک ماشین، باید کنترل هواپیمای ساده‌ای را برعهده بگیرید و در سطح پرواز کنید. خلبان‌های دیگری هم در مسیر حضور دارند و کسی که بتواند در دورهای تعیین مقام اول را کسب کند پیروز مسابقه است. با پیروزی علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله بعدی، می‌توانید پول کسب کنید و از آن برای خرید آیتم‌های سفارشی سازی استفاده کنید. بازی Plane Race با حضور در کنار بهترین بازی های اندروید می‌تواند برای ساعتی شما را سرگرم کند. این اثر قرار نیست که جز آثار به‌یادماندنی این پلتفرم قرار بگیرد و شاید در همان روز اول بیخیال آن شوید. آیتم‌های سفارشی‌سازی بازی کامل هستند و با خرید هواپیماهای جدید و ارتقای بخش‌های مختلف آن می‌توانید دست بالا را در برابر رقبای خود داشته باشید. رقابت‌ها بسیار نزدیک است و از همان ابتدا چالشی سخت را در رسیدن به رقبا خواهید داشت. اگر موفق به تصاحب رتبه اول نشدید نگران نباشید و با سکه‌های خود هواپیمای خود را قوی‌تر کنید تا توان و سرعت لازم را داشته باشید. مسیرهای تعیین شده را به‌خوبی به‌یاد بسپارید تا در دفعات بعدی کنترل بهتری را داشته باشید. سیستم کنترلی بازی را به‌ دو صورت دکمه‌های لمسی و حرکت دادن گوشی می‌توانید تنظیم کنید. چرخش‌های به‌موقع در بازی اهمیت بالایی دارد و در صورت عدم تنظیم درست به کوه و تابلوهای کنار جاده برخورد خواهید کرد.

Plane Race

بازی Plane Race یک پرواز سه‌بعدی ساده‌ است که گرافیکی مشابه آثار پلی‌‌استیشن ۱ تحویل شما می‌دهد. موسیقی هم چنگی به دل نمی‌زند و اگر به‌دنبال آثار مدرن و گرافیکی باشید، شاید این اثر را جز تاپ ۱۰ بدترین‌ها رتبه‌بندی کنید. بخش ارتقای بازی در قد و قواره خودش ظاهر شده است و تنها بال پشتی هواپیما، پره جلویی و نیروی موتور را می‌توانید ارتقا دهید که منجر به سرعت بیش‌تر و کنترل راحت‌تر هواپیما می‌شود. این روند در حالت کلی انگیزه خوبی می‌دهد و تا زمانی که مراحل را به پایان برسانید جذاب است.

موزیک و گرافیک بازی بسیار ساده‌ و شبیه آثار پلی‌استیشن ۱ هستند

اطلاعاتی نظیر سرعت، جایگاه و تعداد دورهای گذرانده شده در بالای صفحه بازی Plane Race نمایش داده می‌شود. یک شمای کلی از مسیر هم مطابق آثار کلاسیک و جذاب ریسینگ دهه‌های قبل در گوشه بالا نمایش داده می‌شود. مسیر بازی تنها شامل جاده‌های پیچ در پیچ نیست و گاهی باید از بالای رودخانه‌ها حرکت کنید. این موضوع تاثیری در خلبانی شما ندارد و صرفا خط پایین زمینه بازی به رنگ آبی در می‌آید! با پدال‌ها می‌توانید سرعت خود را تعیین کنید و در موتقع بحرانی حرکات خود را آهسته‌تر کنید.

Plane Race

سیستم ارتقای بازی Plane Race پتانسیل بالایی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان دارد

سیستم مسابقه‌ای بازی Plane Race بیش‌تر شبیه مسابقات ورزشی است که روی دریاچه‌ها همراه با موانع برگزار می‌شود و خلبان‌ها علاوه بر برگزاری یک مسابقه، هنرنمایی‌هایی را با هواپیماهای کوچک خودشان انجام می‌دهند. این بازی هم مشابه است؛ با این تفاوت که خبری از موانع محیطی نیست و تنها مسیری مسابقه‌ای را می‌بینیم که بیش‌تر به درد رقابت‌های اتومبیل‌رانی می‌خورد.

بازی Plane Race قرار نیست زیاد فکرتان را درگیر کند و شاید صرفا کفاف یک روز سرگرم‌شدن بازیکنان را بدهد. این ساخته به‌هیچ عنوان قرار نیست که جز آثار شاخص موبایل باشد و با سیستم جمع و جور و گرافیک بسیار ساده‌اش به‌همین زودی‌ها فراموش می‌شود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Plane Race


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده