// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

رقابت‌های تابستانی Arena World Championship بازی World of Warcraft از این هفته شروع می‌شود

علاقه‌مندان به بخش PVP بازی World of Warcraft می‌توانند از این هفته رقابت‌های تابستانی Arena World Championship را دنبال کنند.

رقابت‌های تابستانی Arena World Championship دومین رویداد حضوری (LAN) است که برای بازیکنان علاقه‌مند به بخش PVP بازی World of Warcraft مناطق آمریکای شمالی و اروپا برگزار می‌شود تا بهترین تیم‌های منطقه جهت حضور در مسابقات BlizzCon 2019 مشخص شوند. از هر منطقه چهار تیمی که بیشترین امتیاز AWC را به‌دست آورند جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌های تابستانی را که ۱۰۰ هزار دلار جایزه به همراه دارد، کسب خواهند کرد.

تیم‌هایی که علاقه‌مند به حضور در مرحله اصلی مسابقات تابستانی هستند بایستی در کاپ‌های هفتگی شرکت کنند. کاپ‌های مربوط به مناطق اروپا و آمریکای شمالی جمعه و شنبه هر هفته پیگیری می‌شوند که آخرین هفته رقابت‌ها در روز ۳۰ شهریور برگزار می‌شود و تکلیف هشت تیم مرحله اصلی مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Warcraft در توییچ از آخرین اتفاقات باخبر شوند.

دانلود از آپارات

تا به این لحظه تیم Cloud9 توانسته است با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بهاری Arena World Championship جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات BlizzCon 2019 را که با مجموع جوایز ۲۸۰ هزار دلار برگزار خواهد شد به‌دست آورد.  تیم C9 در دوره قبلی بدون باخت و با شکست تیم‌های Wildcard Gaming ،Method Black و ABC توانست از بخش برنده‌ها (Upper Bracket) راهی فینال مسابقات شود و برای دومین بار با تیم ABC روبه‌رو شود که با کسب نتیجه ۴:۰ عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده