// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

تیم‌های مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 بازی CS:GO

رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 با حضور شش تیم برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive پیگیری خواهد شد.

مرحله اصلی رویداد BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است به میزبانی شهر لس آنجلس پیگیری شود. این رویداد به مدت دو روز میزبان شش تیم مطرح بازی خواهد بود. تیم‌های Cloud9 ،FaZe Clan ،Team Liquid ،Renegades ،NRG Esports و MIBR به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند و بایستی برای بخشی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری رویداد با یکدیگر روبه‌رو شوند.

رویداد BLAST Pro Series: Los Angeles 2019، مانند سری مسابقات قبلی BLAST Pro Series از یک فرمت گروهی و فینال پیروی خواهد کرد؛ بدین صورت که تمامی تیم‌ها بایستی در بازی‌های best-of-one با یکدیگر رقابت کنند و دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند راهی فینال خواهند شد. بازی فینال به صورت best-of-three برگزار می‌شود.

رویداد BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 با توجه به ساختار برگزاری که دارد می‌تواند شانس خوبی برای تیم‌های پرطرفداری مانند MIBR ،Faze و Cloud9 باشد تا خود را یک بار دیگر به طرفدارانشان اثبات کنند. در حال حاضر Team Liquid صدرنشین رنکینگ بازی کانتر استرایک است و در هفته‌های گذشته دستاوردهای مهمی مانند قهرمانی در مسابقات ESL One: Cologne 2019 و کسب جایزه یک میلیون دلاری دومین فصل Intel Grand Slam را در کارنامه خود ثبت کرده است. از طرفی تیم MIBR قرار است باز هم تغییرات جدیدی را تجربه کند و در این رویداد بدون حضور Coldzera و با رقبای خود روبه‌رو خواهد شد. طبق آخرین اخبار منتشر شده مربی تیم MIBR قرار است این تیم را در دو رویداد پیش رو همراهی کند و جایگزین Coldzera شود.

در صورت تمایل می‌توانید رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series را از طریق کانال توییچ مربوطه به صورت زنده دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده