نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

سم ریمی از احتمال بازگشت به مجموعه Evil Dead خبر داد

سم ریمی به‌تازگی در مورد ساخت قسمت جدیدی از مجموعه فیلم Evil Dead صحبت کرده که ممکن است شاهد بازگشت او به این مجموعه باشیم.

سم ریمی برای ساخت و خلق مجموعه فیلم The Evil Dead (مرده شریر) که در سال ۱۹۸۱ اکران شد، توانست محبوبیت زیادی را به‌دست آورد و حال پس از پایان سریال Ash vs Evil Dead (اش علیه مرده شریر) در فصل سوم، بسیاری از طرفداران در انتظار خبرهای جدیدی در مورد آینده این مجموعه فیلم ترسناک بسیار محبوب هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی در مورد آینده این مجموعه صحبت کرده است. در مصاحبه با BloodyDisgusting، سم ریمی در مورد احتمال بازگشت خود به مجموعه فیلم Evil Dead گفت تا بار دیگر این مجموعه ترسناک به سینما بازگردد. ریمی گفت:

دوست دارم که یک قسمت دیگر را بسازم. فکر نمی‌کنم که آینده‌ای برای این مجموعه در تلویزیون باشد، اما ما (بروس کمپل و رابرت تیپرت) در مورد آینده این مجموعه در سینما صحبت می‌کنیم و یک یا دو مسیر متفاوت برای قسمت بعدی وجود دارد. ما دوست داریم فیلم دیگری از Evil Dead را تولید کنیم و در واقع، اکنون در حال کار روی چند ایده‌ متفاوت هستیم.

Sam raimi

ریمی در ادامه در مورد این ایده‌ها صحبت کرد. یکی از این ایده‌ها دنباله مستقیم مجموعه اصلی است که این موضوع تنها به بازگشت بروس کمپل بستگی خواهد داشت، اما اگر کمپل قصد بازگشت به مجموعه فیلم Evil Dead را نداشته باشد، فده آلوارس، کارگردان ریبوت فیلم Evil Dead که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، برای ساخت دنباله آن باز خواهد گشت. اما اگر نه کمپل و آلوارس قصد بازگشت نداشته باشند، مشخص نیست که آیا برنامه سومی نیز وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال، ریمی در ادامه به احتمال وجود برنامه سوم اشاره کرد و گفت:

من فکر می‌کنم شما در ۶ ماه آینده شاهد خبرها و اتفاقات جدیدی در مورد فیلم Evil Dead خواهید بود.

فیلم The Evil Dead در سال ۱۹۸۱ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. در سال ۱۹۸۷، فیلم Evil Dead II (مرده شریر ۲) اکران و با اینکه تم کمدی به فیلم اضافه شده بود، اما با استقبال بسیار خوب و مثبتی روبه‌رو شد. پس از آن، ریمی تصمیم گرفت که این مجموعه ترسناک و کمدی را به یک سه‌گانه تبدیل کند و در نهایت در سال ۱۹۹۳، فیلم Army of Darkness (ارتش تاریکی) که سومین فیلم این مجموعه بود، به‌روی پرده رفت تا داستان اش و مرده شریر سرانجام به پایان برسد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده