نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Turok: Escape from Lost Valley با انتشار تریلری معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار نسخه جدیدی از مجموعه کلاسیکِ Turok با نام Turok: Escape from Lost Valley معرفی شده است.

برخی از طرفداران مدت‌ها است که خواستار انتشار یک بازی جدید از مجموعه کلاسیک Turok که با محوریت شکار دایناسور ساخته می‌شود، هستند. البته در سال‌های اخیر گویا گوش شنوایی برای درخواست طرفداران وجود نداشت. اکنون، به‌یکباره کمپانی Uonversal یک بازی کاملا تازه را از مجموعه Turok معرفی کرده است؛ بازی‌ای که در ماه‌ جاری میلادی منتشر خواهد شد.

با توجه به فروشگاه استیم، Turok: Escape from Lost Valley نام جدیدترین بازی از مجموعه‌ی باسابقه Turok است. این بازی جدید اما کمتر شباهتی به انتظارات طرفداران از یک بازی جدیدِ مربوط به مجموعه Turok دارد. بازی به جای اینکه محیطی پر از شن و ریگ داشته باشد و در سبک اول شخصِ تیراندازی و با محوریت مبارزه با دایناسورها ساخته شود، با دوربینی از بالا و طراحی هنری کارتونی ساخته شده است. با وجود چنین تفاوت‌هایی، بازی همچنان زیبا به نظر می‌رسد.

Turok

توضیحات صفحه استیم بازی Turok: Escape from Lost Valley به شرح زیر است:

در بازی Turok: Escape from Lost Valley شما از خوابی طولانی بیدار می‌شوید و نقش توروک را برعهده می‌گیرید تا با همراهی آندار به ماجراجویی در دنیای خطرناکِ Lost Valley مشغول شوید و مسیر خانه خود را پیدا کنید. شما در این بازی با عجیب‌الخلقه‌های شناخته‌شده‌ی مجموعه کمیک توروک روبه‌رو خواهید شد؛ تقابلی به موازات پیچش داستانی‌ای زیبا اما خطرناک. در جریان تقابل با دشمنانی تحسین‌برانگیز، اما مرگبار در بازی، از چاقو و تیر و کمان خود استفاده کنید. راه خود را در محیط یکتای بازی پیدا کنید و برای از بین‌بردن هر دشمن، بهترین سلاح را انتخاب کنید. در Turok: Escape from Lost Valley ماجراجویی را تجربه کنید، با دشمنان خود رو‌به‌رو شوید، به افراد محلی کمک کنید و در نهایت از آندار و خودتان تا لحظه خروج از Lost Valley محافظت کنید.

استودیو Pillow Pig Games، توسعه‌دهنده بازی Turok: Escape from Lost Valley ظاهرا در سال گذشته‌ در رقابتی برنده شده است؛ رقابتی که اجرای آن برعهده Universal، صاحب امتیاز آی‌پی توروک بوده است. در جریان این رقابت، توسعه‌دهنده‌های خرده‌پا می‌توانستند بازی‌های تازه‌ای مربوط به متعلقات Universal‌ بسازند. با اینکه ساخته‌ی Pillow Pig به مقام اول دست پیدا نکرد اما از همان زمان آینده‌ی این بازی روشن تصور می‌شد.

بازی Turok: Escape from Lost Valley در تاریخ ۲۵ جولای مصادف با سوم مرداد ماه برای پی سی منتشر خواهد شد. همچنین تریلری از آن در صفحه استیم آن قرار گرفته است که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده