نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سازندگان Borderlands 3 احتمالا هفته آینده از کلاس FL4K رونمایی می‌کنند

اکانت توییتر بازی Borderlands 3 از بازیکنان خواسته روز شانزدهم جولای را جشن بگیرند. طرفداران بر این باورند که سازندگان قصد دارند در این روز از چیز تازه‌ای رونمایی کنند.

استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) مدتی است که از سومین شماره‌ی رسمی از سری پرطرفدار Borderlands رونمایی کرده و اطلاعات مختلفی از آن در دسترس مخاطبان قرار داده است. حالا در تازه‌ترین اخبار بازی Borderlands 3 مشخص شده است این کمپانی احتمالا قصد دارد در تاریخ ۱۶ جولای امسال (۲۵ تیر ۹۵) از چهارمین کارکتر بازی رونمایی کند. توییت جدیدی که توسط این شرکت در توییتر منتشر شده، از طرفداران بازی می‌خواهد در تاریخ ۱۶ جولای، «جشن با هم بودن» برگزار کنند. طرفداران بر این باورند که گیرباکس قصد دارد در این تاریخ از جدیدترین کلاس بازی رونمایی کند. این شخصیت که FL4K نام دارد، رئیس هیولاهای داخل بازی است و می‌تواند به حیوانات وحشی دستور بدهد تا برای او بجنگند. از همین رو عبارت «با هم بودن» در توییت می‌تواند نشانه‌ای از همین موضوع باشد؛ چرا که FL4K می‌تواند موجودات داخل بازی را دور یکدیگر جمع کند!

تاکنون ما در تریلرهای مختلف این بازی شخصیت‌های مختلفی را دیده‌ایم که هریک از آن‌ها قابلیت‌های مختلفی دارد. شخصیت‌هایی چون Amara the Siren، Zane the Operative و Moze the Gunner (که می‌تواند روباتی غول‌پیکر را احضار کند تا در میدان مبارزه از او کمک بگیرد). با این‌وجود منطقی به‌نظر می‌رسد که نقشه‌ی سازندگان این باشد که گیم‌پلی شخصیت FL4K را در هفته‌ی آینده نمایش دهند. اما برای مطمئن شدن هنوز باید صبر کنیم.

بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ (۲۲ شهوریر ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود. نظر شما کاربران زومجی درباره تازه‌ترین بازی شوتر-‌نقش‌آفرینی استودیو گیرباکس چیست؟ فکر می‌کنید کلاس جدید چه قابلیت‌های دیگری در چنته داشته باشد؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده