نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ریبوت فیلم Power Rangers با بازیگران جدید ساخته می‌شود

دیکر مونتگمری، بازیگر نقش رد رنجر، گفت که او و دیگر بازیگران قرار نیست در ریبوت فیلم Power Rangers حضور داشته باشند.

فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت کرد. این فیلم که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده بود، در مجموع بیش از ۱۴۲.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد تا عملکردی ضعیفی را در گیشه داشته باشد و آینده ساخت دنباله این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اردیبهشت سال گذشته بود که شرکت هاسبرو از تصاحب حقوق مجموعه و برند Power Rangers خبر داد و گفته می‌شود که این شرکت به‌دنبال ساخت ریبوت یا دنباله برای این مجموعه است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که ریبوت فیلم پاور رنجرز قرار است با بازیگران جدید ساخته شود.

در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت و به نقل از PowerRangersNow، دیکر مونتگمری، بازیگر نقش رد رنجر که این روزها بازی او در نقش بیلی در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) مورد توجه قرار گرفته، گفت که قسمت جدید فیلم Power Rangers در دست ساخت است، اما هیچ یک از بازیگران قسمت قبلی قرار نیست در آن حضور داشته باشند. زمانی‌که از او سوالی در مورد آینده فیلم‌های پاور رنجرز پرسیده شد، مونتگمری در پاسخ گفت:

من فکر می‌کنم که یک فیلم دیگر از Power Rangers در دست ساخت است، اما من و دیگر بازیگران در آن حضور نداریم. بنابراین بله، قسمت دیگری از فیلم Power Rangers ساخته می‌شود، اما نه با ما.

دیکر مونتگمری

دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Power Rangers حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. بااین‌حال، جزئیات زیادی از ریبوت احتمالی این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بخش فیلمسازی هاسبرو وظیفه ساخت این پروژه را بر عهده دارد. قابل انتظار است که طی ماه‌های آینده اخبار بیشتری در مورد ریبوت فیلم Power Rangers منتشر شود. مونتگمری احتمالا به‌زودی برای حضور در فیلم The Broken Heart Gallery جلوی دوربین خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده