// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

بازی Age of Wonders 3 موقتا رایگان شد

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند بازی Age of Wonders III را از استیم دریافت و آن را برای همیشه به رایگان تجربه کنند.

فروشگاه استیم در بازه‌های زمانی مختلف بازی‌های متفاوتی را برای چند روز به‌صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند تجربه‌های جدیدی را کسب کنند و در صورت نیاز، محصول مورد نظر را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. گاهی هم سازندگان، فرصتی را برای دسترسی دائمی و بدون هزینه به بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون بازی Age of Wonders III به‌صورت رایگان در دسترس کاربران Steam در پلتفرم کامپیوتر قرار گرفته است. به‌عبارتی می‌توانید از امروز تا تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۵ جولای) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، این بازی را به حساب کاربری خود در استیم اضافه کنید و برای همیشه آن را در مجموعه خود داشته باشید. Age of Wonders III یک بازی استراتژی با مبارزات نوبتی است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. کاربران همچنین می‌توانند با دریافت رایگان این بازی، از ۱۰ درصد تخفیف برای پیش خرید Age of Wonders: Planetfall بهره‌مند شوند.

در ادامه مشخص شده است که بسته الحاقی Golden Realms و Eternal Lords بازی Age of Wonders III هم با ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه استیم قرار داده شده است که محتویات جدید بخش کمپین، قبیله‌های جدید و موارد دیگری را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. Age of Wonders: Planetfall جدیدترین نسخه از سری Age of Wonders است که در تاریخ ۱۵ مرداد (۶ آگوست) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده