// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای نقشه‌های رایگان خواهد بود

شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که پس از عرضه Call of Duty: Modern Warfare، نقشه‌های رایگان مختلفی برای این بازی عرضه می‌شود.

مدتی پیش یکی از حالت‌های بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی شد و بازیکنان نگاهی به حالت جدید گان‌فایت داشتند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر، در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که پس از عرضه‌ی این بازی، نقشه‌های رایگان مختلفی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این خبر در حالی منتشر شده است که مشخص شده COD: Modern Warfare فاقد سیزن‌پس است و دیگر برای تجربه‌ی نقشه‌های جدید نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید. نبود سیزن‌پس باعث می‌شود شاهد چند دستگی میان جامعه کاربری یک بازی نباشیم. البته به‌نظر می‌رسد محتویات پولی هم در کنار نقشه‌های رایگان برای Call of Duty: Modern Warfare در نظر گرفته شده است، زیرا در فروشگاه ایکس باکس نسخه ویژه‌ای از مدرن وارفر قرار داده شده است که ۸۰ دلار قیمت دارد و شامل محتویات مختلفی می‌شود.

بااین‌‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم محتویات پولی پس از عرضه کالاف دیوتی: مدرن وارفر شامل چه مواردی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده