// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Block Fortress: Empires: بقا در قلعه‌ی مکعبی

بازی موبایل Block Fortress: Empires را می‌توانید با جهانی مرموز و مکعبی تجربه کنید و خانه رویایی خود را در آن بسازید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Block Fortress: Empires توسط استودیو Foursaken Media و در سبک اکشن عرضه شده است. این بازی اندروید شامل بازیکنانی است که برای بقا تلاش می‌کنند و ساخت و ساز و نبرد اصلی‌ترین المان‌های بازی هستند. تنها کافی است که از دنیای مکعبی بازی لذت ببرید و خانه رویایی خود را برای پیشرفت بیش‌تر در بازی بسازید.

همه کاراکترهایی که در بازی آیفون Block Fortress: Empires حضور دارند درواقع یک ربات هستند و برای بقا در این جهان تاریک و خطرناک تلاش می‌کنند. این جهان از مکعب‌ها ساخته شده است و برخلاف چیزی که به‌نظر می‌رسد، زنده ماندن در این دنیا کار ساده‌ای نیست. شما ابتدا باید خانه خود را با بهره گرفتن از ۲۰۰ مکعب منحصربه‌فرد بسازید و سپس از پایگاه خود برای اعزام شدن به نبرد استفاده کنید. در این نبردهای آنلاین باید بازیکنان دیگر را بشناسید و برجک‌های دفاعی خود را بسازید. مراقب تله‌های پیچیده بازی باشید و ربات خود را از مسیرهایی حرکت دهید که ایمن هستند. پاداش‌های بازی تنها از حملات به‌دست می‌آیند و هرچه‌قدر که زمان بازی خود را بالا ببرید، می‌توانید آیتم‌های بیش‌تری کسب کرده و به عنوان یک ربات قدرتمند هنرنمایی کنید. بازی موبایل Block Fortress Empires قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و چالش سخت آن را تاکنون در این پلتفرم تجربه نکرده‌اید. دنیای مکعبی بازی را می‌توانید با گرافیکی خارق‌العاده تجربه کنید و از گشت و گذار در جای جای این سیاره‌ها لذت ببرید. نورپردازی‌ها کاملا دقیق هستند و شرایط آب و هوایی متنوع را می‌توانید به وضوح در بازی مشاهده کنید. دنیای بازی نشانی از جهان آینده دارد و ربات‌ها در آن اصلی‌ترین نقش را بازی می‌کنند. مکانیسم بازی امکان سفارشی‌سازی بیش‌تری را به هر بازیکن می‌دهد و شما یک ربات کاملا جدید با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خواهید داشت. خلاقیت در بازی اهمیت زیادی دارد و خودتان تنهایی باید جهانی را تحت تاثیر قرار دهید که هزاران بازیکن در آن به‌دنبال بقا و رهبری در سیاره خودشان هستند.

Block Fortress Empires

سفارشی‌سازی نیروها یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در بازی Block Fortress: Empires انجام دهید و سازندگان آیتم‌های جذابی را برای شما در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید قطعات ربات خود را تعویض کنید و با نسخه‌های پیشرفته‌تری جایگزین کنید. این قطعات در رنگ‌های مختلف وجود دارند و از نظر ظاهری هم می‌توانید به ربات خود توجه کنید. ساخت کاراکتر و سپس ساخت یک خانه دو کار مهم شما پیش از شروع به کار است و رباتیک بودن تمام شخصیت‌ها، گزینه‌های بسیار بیش‌تری را در اختیار شما می‌گذارد.

سیاره‌های متنوعی در بازی وجود دارد باید در هرکدام بسته به شرایط آب و هوایی‌اش از قطعات مختلف برای ربات خود استفاده کنید

بازی Block Fortress: Empires از سیاره‌های متنوعی تشکیل شده است که برحسب شرایط آب و هوایی‌شان مختلف هستند. این سیاره‌ها می‌توانند بسیار گرم، منجمد یا شرایطی متعادل مثل زمین داشته باشند. این شرایط روی دوام ربات‌ها تاثیر می‌گذارد و باید از قطعات مختلفی بسته به همان شرایط استفاده کنید. خانه خود را هم باید با استفاده از دیوارها، خطوط فشرده، سیستم پستی و کلی آیتم دیگر طراحی کنید و با سلیقه خود دکوراسیون آن را تغییر دهید. شما باید از این خانه دفاع کنید و بازیکنانی با هوش متغیر به شما حمله خواهند کرد. پس باید تله‌های دقیقی به کار ببرید و از سربازان در بالای برجک‌ها استفاده کنید.

Block Fortress Empires

با دوستان خود می‌توانید یک امپراطوری بزرگ تشکیل دهید و حملات و دفاع مشترک را علیه دشمنان صورت دهید

سلاح‌هایی که باید در نبردها استفاده کنید از زرادخانه‌های هسته‌ای نشات گرفته‌ شده است و قدرت بسیار زیادی دارند. این سلاح‌های تخیلی را می‌توانید با آیتم‌های ویژه سفارشی‌سازی کنید و یک اکشن تمام عیار را در محیط نبردها ایجاد کنید. هرکدام از نبردهای خود را می‌توانید تکرار و حتی فیلم‌شان را دوباره نگاه کنید. دوستان خود را به بازی دعوت کنید و با تشکیل یک تیم، امپراطوری مشترک خود را ایجاد کنید. این امپراطوری‌ها کار شما راحت‌تر می‌کند و دوستان‌تان در هنگام حمله و دفاع می‌توانند پشتیبان شما باشند.

بازی Block Fortress Empires می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند و به‌دلیل سیستم جذابی که دارد، مدت‌ها شما را در جهان مرموز خود سرگرم خواهد کرد. علارغم چیزی که به‌نظر می‌رسد بقا در این دنیا اصلا ساده نیست و گرافیک ساده بازی تنها پوششی برای چالش‌های سخت بازی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Block Fortress: Empires

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده