// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

استودیو بازیسازی آمازون وظیفه توسعه بازی MMO و نقش آفرینی ارباب حلقه ها را برعهده گرفت

بازی بعدی استودیو بازیسازی آمازون، یک بازی نقش آفرین و MMO با محوریت ارباب حلقه‌ها است که به‌صورت رایگان (Free to Play) عرضه می‌شود.

سپتامبر سال گذشته بود که اعلام شد استودیو Athlon Games (یکی از استودیوهای زیرمجموعه Leyou Technologies) در حال کار روی بازی MMO و نقش آفرینی «ارباب حلقه‌ها» Lord of the Rings است. در آن زمان مشخص نبود که چه توسعه‌دهنده‌های دیگری در این پروژه مشارکت می‌کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازیسازی آمازون (Amazon Game Studios) اعلام کرده است که رهبری توسعه بازی نقش آفرینی و MMO ارباب حلقه‌ها را به‌دست گرفته است. هنوز نام رسمی برای این بازی انتخاب نشده است.

وجود این همکاری مورد قابل درکی است، زیرا آمازون در حالت ساخت یک سریال با محوریت ارباب حلقه‌ها هم است. البته بازی و سریال ارباب حلقه‌ها هیچ ارتباطی از نظر داستان، شخصیت و جهان بازی با یکدیگر ندارند. تیمی که روی این بازی کار می‌کند، اعلام کرده است که Lord of the Rings یک بازی رایگان (Free 2 Play) خواهد بود. درواقع تیمی که آمازون درنظر گرفته است، سازنده‌های بازی New World هستند که از توسعه‌دهنده‌هایی تشکیل شده که در گذشته روی بازی‌هایی نظیر World of Warcraft، Destiny، Planetside و Everquest کار کرده‌اند.

کریستوف هرتمن، معاون ارشد استودیو بازیسازی آمازون، اعلام کرده است که این بازی به اعضای تیم فرصت جدیدی را می‌دهد تا محصول سرگرم کننده‌ای را برای بازی کردن خلق کنند. از نظر عرضه بازی هم هنوز تاریخ عرضه مشخص نشده است. استودیو بازیسازی آمازون در سال ۲۰۱۶ بازی‌های Breakaway، Crucible و New World را معرفی کرد، اما هنوز عرضه نشده‌اند و دراین‌میان بازی Breakaway هم لغو شده است.

همچنین چندی پیش آن‌ها تعدادی از کارکنان خود را اخراج کردند. بااین‌حال تنها بازی که توسط استودیو بازیسازی آمازون برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه شده است، The Grand Tour Game است. حال باید صبر کرد و ببینیم سرنوشت بازی نقش‌آفرینی و MMO ارباب حلقه‌ها به چه شکل رقم می‌خورد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده