// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Trine: Ultimate Collection برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو فروزن‌بایت گیمز با انتشار یک تریلر اعلام کرد که بازی Trine: Ultimate Collection برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

بازی Trine 4: The Nightmare Prince در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. این بازی در مجموعه‌ای به نام Trine: Ultimate Collection نیز جای گرفته است که شامل هر چهار نسخه از مجموعه Trine می‌شود. این مجموعه پیش‌تر برای تمامی پلتفرم‌ها به‌جز نینتندو سوییچ تایید شد. اما این موضوع امروز تغییر کرد و سازندگان خبر خوشی برای دارندگان نینتندو سوییچ دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فروزن‌بایت گیمز (Frozenbyte Games)، سازنده سری Trine، به‌تازگی تریلر جدیدی را از Trine: Ultimate Collection منتشر کرده است که نشان می‌دهد این بازی برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. Trine: Ultimate Collection روی نینتندو سوییچ دارای چهار نسخه این مجموعه است و همچنین Trine 4 می‌شود. همینطور یک نسخه فیزیکی هم برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل نسخه دیجیتالی ساندترک‌های بازی، آرت بوک نسخه چهارم و نقشه‌ی بازی است.

در انتها اعلام شده است که Trine: Ultimate Collection در پاییز ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر نینتندو سوییچ این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده