// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای یک حالت جالب دو‌به‌دو با نام Gunfight خواهد بود

گان‌فایت یک حالت دوبه‌دو برای بازی Call of Duty: Modern Warfare است که بازیکنان در هر دور با سلاح‌های مختلفی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از زمان معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاربران منتظر ویدیو گیم‌پلی و حالت‌های مختلف بازی هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، چهار نفر از استریمرهای معروف بازی‌های ویدیویی به نام CouRageJD، TeePee، Syndicate و LEGIQN، با حضور در استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر، حالت گان‌فایت را تجربه کرده‌اند.

در جریان حالت گان‌فایت بازیکنان به‌صورت دوبه‌دو با یکدیگر رقابت می‌کنند. در هر دور (راند) سلاح‌های جدیدی در دسترس شما قرار داده می‌شود و به‌خاطر ساختار نقشه‌ی بازی، شاهد نبردهای سرعتی هستیم. همانند حالت Face Off، برای گان‌فایت هم یک نقشه‌ی اختصاصی درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو بازیکنان با پشت سر گذاشتن هر دور، می‌توانند شناخت بهتری روی حرکات و هجوم اعضای تیم حریف داشته باشند. همچنین اگر در طول یک راند کشته شوید، باید منتظر بمانید تا دور جدید آغاز شود و این حالت فاقد اسپاون مجدد در هر دور است. علاقه‌مندان برای مشاهده گیم‌پلی حالت گان‌فایت می‌توانند به بخش ویدیوهای یکی از استریمرهای ذکر شده مراجعه کنند.

گان‌فایت یکی از حالت‌های بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare است. در ادامه مشخص شده که شرکت اکتیویژن (Activision)،‌ ناشر COD: Modern Warfarfe، به‌همراه استودیو اینفینیتی وارد در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) بخش چندنفره‌ی بازی را به‌صورت کامل رونمایی می‌کنند. ازاین‌رو کاربران می‌توانند تمامی حالت‌ها و ویژگی‌های این بخش را مشاهده کنند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد حالت گان‌فایت چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده