// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف سومین استیج بازی Overwatch مشخص شدند

تیم New York Excelsior تنها تیمی است که بدون باخت مرحله اول را به پایان رسانده است و وارد مرحله حذفی سومین استیج لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch می‌شود.

هشت تیم برتر سومین مرحله لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch بعد از پنج هفته رقابت مشخص شدند. بازی‌های اولین مرحله مسابقات از هفدهم خرداد شروع شده بود که در هر هفته شانزده بازی پیگیری شد. در نهایت هفدهم تیر ماه پرونده مرحله اول مسابقات بسته شد و هشت تیم برتر مرحله اول راهی مرحله حذفی شدند. در دو مرحله قبلی لیگ جاری تیم‌های San Francisco Shock و Vancouver Titans توانستند دو بار به فینال بخش حذفی راه‌ یابند که در مرحله اول تایتان‌ها با نتیجه ۴:۳ عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و در مرحله دوم تیم San Francisco Shock توانست با کسب نتیجه ۴:۲ به عنوان دومین قهرمان فصل معرفی شود.

زمان برگزاری اولین راند بازی‌های مرحله حذفی

تیم اولروز بازیتیم دوم
Houston Outlaws۲۱ تیرVancouver Titans
Shanghai Dragons۲۱ تیرNew York Excelsior
Seoul Dynasty۲۲ تیرSan Francisco Shock
Hangzhou Spark۲۲ تیرLos Angeles Valiant

مرحله حذفی استیج سوم قرار است از امروز به مدت چهار روز پیگیری شود. بازی‌های این مرحله به صورت تک حذفی و در قالب best-of-five پیگری خواهد شد که بازی فینال از فرمت best-of-seven پیروی می‌کند. مجموع جوایزی که بین هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی تقسیم خواهد شد ۵۰۰ هزار دلار است که قهرمان این استیج مانند دو مرحله قبلی سهمی ۲۰۰ هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.

تمامی بازی‌ها مانند استیج قبلی توسط شبکه‌های ABC ،Disney XD و ESPN پوشش داده می‌شود و پلتفرم‌های استریمینگ Overwatchleague.com، توییچ و MLG نیز به پخش بازی‌ها به صورت زنده می‌پردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده