نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدیدی از بازی ترسناک Man of Medan’s منتشر شده است

استودیو سوپرمسیو گیمز و باندای نامکو تریلر‌های جدیدی از بازی Man of Medan’s با محوریت معرفی حالت‌های چندنفره آن منتشر کرده‌اند.

استودیو سوپرمسیو گیمز بعد از موفقیتی که از بازی Until Dawn به‌دست آورده است، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 از مجموعه جدید خود به‌نام The Dark Pictures رونمایی کرد. این سری شامل چند بازی ترسناک است. بازی Man of Medan’s، اولین بازی از این مجموعه، قرار است در تاریخ هشت شهریور (۳۰ آگوست) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی عرضه شود.

استودیو سوپرمسیو گیمز و باندای نامکو، در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از بازی خود ارایه دادند. بازی Man of Medan’s در ژانر وحشت ساخته شده و همانند ساخته قبلی این استودیو، روند آن به‌گونه‌ای است که به‌شدت به انتخاب‌های شما در طول بازی بستگی دارد. علی‌رغم اینکه گیم‌پلی بازی بسیار کوتاه است و حدود چهار ساعت زمان لازم است تا بازی تمام شود، اما به‌گفته‌ی سازنده بازی به‌دلیل پایا‌ن‌بندی‌های متفاوت آن و همچنین حالت‌های چند‌نفره متنوعی که در اختیار گیمر قرار می‌دهد، ارزش تکرار آن زیاد است.

عوامل بازی به‌تازگی تریلری منتشر کرده‌اند که تمرکز اصلی آن روی معرفی حالت‌های چند‌نفره بازی است. در این ویدیو ما شاهد دو نوع حالت متفاوت هستیم. در نوع اول که به Shared Story Mode معروف است، شما می‌توانید با یکی از دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی را انجام دهید. در این حالت هرکدام از شما کنترل یکی از شخصیت‌های بازی را برعهده دارید و تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید روی روند کلی بازی تاثیر می‌گذارد. در حالت دوم اما می‌توانید تا پنج نفر به‌صورت آفلاین و محلی بازی را تجربه کنید. در این حالت که به آن Movie Night Mode می‌گویند تصمیمی که هر گیمر در طول بازی می‌گیرد روی نتیجه کلی آن تاثیر می‌گذارد.

با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است، باید منتظر یک تجربه جدید و جذاب از بازی باشیم. تریلر تازه‌منتشر شده بازی را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید. به‌نظر شما این بازی با توجه به حالت‌های جدیدی که در اختیار گیمر قرار می‌دهد می‌تواند به اثری موفق تبدیل شود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر به فیلم ترسناک نیز علاقه دارید، حتما گنجینه‌ای از مطالب بهترین فیلم های ترسناک را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده