// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Troglomics Escape؛ فرار قهرمانانه از غار

بازی موبایل Troglomics Escape یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثاری است که این روزها می‌توانید تجربه کنید و در فرار تروگل از غار شریک باشید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Troglomics Escape اثری رایگان است که در سبک تفننی عرضه شده و لحظات شاد و مفرحی را برای‌تان فراهم می‌کند. استودیو Ivanovich Games این بازی اندروید را با المان‌های جذابی منتشر کرده است و مطمئنا تجربه‌های مکرر بازی شما را خسته نخواهد کرد. فرصت را از دست ندهید و یکی از ناب‌ترین گیم‌پلی‌های این روزهای موبایل را تجربه کنید.

بازی آیفون Troglomics Escape شما را با شخصیتی به نام تروگل آشنا می‌کند که در تلاش برای بالا رفتن از دیواره‌ی یک غار است و برای این کار از یک قلاب و طناب استفاده می‌کند. مکانیسم گیم‌پلی بازی سرگرم‌کننده است و تنها با پرتاب کردن این طناب به سنگ‌ها و بوته‌های متصل روی دیواره غار باید بالا بروید. این کار را همراه با موانع پیش‌رو باید تکرار کنید و بهترین موقعیت‌ها را برای پرتاب طناب خود انتخاب کنید. تروگل شخصیتی شکست‌ناپذیر است و هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود. دشمنان‌ شما را به درون غاری تاریک و مخوف پرتاب کرده‌اند و شما تنها به یک انگشت نیاز دارید تا از آنجا به بیرون بروید و هر مرحله را با تمامی چالش‌های سخت و آسانش تمام کنید. در مسیر خود دشمنان زیادی را می‌بینید که مزاحمت ایجاد می‌کنند و هرکدام با ترفندی سعی در پاره‌کردن طناب شما دارد. در این هنگام باید سرعت کار خود را بالا ببرید، یا اینکه از پاورآپ‌ها برای رهایی از آنان استفاده کنید. حرکات شما کاملا آزادانه صورت می‌گیرد هیچ محدودیتی در زمان رها کردن و پرتاب طناب خود ندارید. این روند باعث می‌شود که شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم و این اثر برای مدت زمان طولانی شما را راضی خواهد کرد. این بازی رایگان است و در مسیر خود اشیایی را خواهید دید و صداهایی را خواهید شنید که در موزه‌های باستانی هم به چشم و گوش شما نخورده است.

Troglomics Escape
Troglomics Escape
Troglomics Escape

شخصیت بازی Troglomics Escape قدرت‌های منحصربه‌فردی دارد و جادو‌ها هم به شما کمک می‌کنند که صحنه‌های اکشن جذابی را ببینید و سرعت صعود خود را مثل یک موشک بالا ببرید. این قابلیت‌ها را می‌توانید به‌صورت بی‌نهایت و با داشتن سکه استفاده کنید و رکوردی خوب از خود برجای گذارید. چالش‌های دیوانه‌وار انتظار شما را می‌کشند تا آن‌ها را تجربه کنید و آدرنالین خون خود را بالا ببرید. این بازی برای تمامی قشرها مناسب است و کودک و بزرگ‌سال می‌توانند در جمعی دوستانه به تجربه این بازی بپردازند.

با تروگلو هرگز نباید تسلیم شوید و با سرعت تمام راه خود را به سمت خارج غار هموار کنید

آیتم‌های بازی Troglomics Escape جذابیت لازم را برای ایجاد انگیزه در شما دارند و می‌توانید قلاب‌ها و طناب‌های جدیدی را خریداری کنید. این آیتم‌های جدید علاوه بر اعطای قدرت مضاعف به شما، تنوع بصری خوبی هم دارند و برای افرادی که به گرافیک و تنوع در این زمینه اهمیت می‌دهند لذت‌بخش خواهد بود. مراحل دیگری نیز در بازی وجود دارد که به‌طور مثال باید دوستان خود را در مسیر آزاد کنید و به آن‌ها کمک کنید که از غار فرار کنند. این غار تاریک و مخوف محلی برای تست مهارت‌های شما است و کمتر کسی پیدا می‌شود که پیروز و سربلند از غار خارج نشود.

Troglomics Escape
Troglomics Escape
Troglomics Escape
بازی Troglomics Escape مختص قشرهای مختلف است و یک فضای شاد و فراموش نشدنی را در خانواده‌ها ایجاد می‌کند

دقت کنید که تمام آیتم‌های بازی Troglomics Escape را تنها با سکه‌ می‌توانید خریداری کنید و نباید سرسری از کنار سکه‌های طلایی رنگ مسیر عبور کنید. مراقب تله‌ها باشید و همواره از مسیرهایی عبور کنید که دست هیچ دشمنی به شما نمی‌رسد. پرتاب تیر و ترکاندن بمب‌های TNT هم موانع دیگری هستند که برای‌ شما دردسر ایجاد می‌کنند. با لول‌آپ شدن می‌توانید مهارت‌های خارق‌العاده‌ای کسب کنید و علاوه بر سرعت بیش‌تر، صحنه‌های اکشن همه جانبه‌ای را تجربه کنید. گرافیک بصری نابی را در کنار موسیقی شاد تجربه می‌کنیم که به‌عنوان یک نیروهای محرکه جذب عمل می‌کنند.

بازی Troglomics Escape همزمان به دلیل لحظات تفننی جذاب و جلوه‌های انیمیشنی عالی و سرگرم‌شده ظاهر می‌شود و به‌سادگی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تنها چیزی که احتیاج دارید یک قلاب و طناب است و دیواره‌های غار منتظر شما هستند تا از آن‌ها بالا بروید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. 

دانلود از آپارات

دانلود بازی Troglomics Escape

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده