// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته سوم تیر 1398 برای اندروید

در سومین هفته تابستان ۹۸، نخ را از میان قرقره‌ها عبور دهید، از یک برج بالا بروید و در نقش دکتر ماریو قرار بگیرید.

در هفته سوم تیرماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Stickman Dash Runner را معرفی کردیم که در آن می‌توانید با کنترل کاراکتر استیک‌من یک رانر جذاب را تجربه کنید. همچنین بازی مورد انتظار Dr. Mario World را داشتیم که بالاخره برای پلتفرم موبایل عرضه شد و بازیکنان در آن باید به جنگ ویروس‌ها بروند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

بازی موبایل MAKARA

MAKARA

اولین بازی هفته را به یک اثر معمایی بسیار چالش‌انگیز اختصاص داده‌ایم. بازی موبایل MAKARA توسط استودیو Fil Games توسعه داده شده است و در نگاه اول ممکن است تصور کنید با یک بازی معمایی ساده سر و کار دارید، اما واقعیت چیز دیگری است. معماهای MAKARA فیزیکی هستند و سازندگان با حذف المان‌های حاشیه‌ای مزاحم از بازیکنان می‌خواهند تمامی فکر خود را روی حل آن‌ها متمرکز کنند. در این بازی چند قرقره و نخ پیش روی شما قرار دارد و شما وظیفه دارید تا نخ‌ها را به‌نحوی از میان قرقره‌ها عبور دهید که علاوه‌بر رسیدن نخ به قرقره اول، تمامی قرقره‌ها به یکدیگر متصل شوند. در نگاه اول ممکن است گیم‌پلی بازی ساده به‌نظر برسد، اما سازندگان با اضافه کردن قرقره‌ها، موانع و عناصر مختلف موفق به خلق چالش‌های باورنکردنی‌ای در این بازی‌ شده‌اند. گرافیک بصری و موسیقی آرام‌بخش بازی از عوامل اصلی جذابیت MAKARA هستند و باعث می‌شوند به‌هیچ‌وجه از تجربه آن خسته نشوید. سازندگان در MAKARA بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف قرار داده‌اند که هر‌کدام از آن‌ها می‌تواند به‌نحوی باعث افزایش تمرکز بازیکنان و بهبود قوای فکری آن‌ها شود. درمجموع اگر به بازی‌های معمایی و به‌چالش کشیدن علاقه‌مند هستید، MAKARA می‌تواند گزینه بسیاری مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی MAKARA

Stickman Dash Runner

Stickman Dash Runner

بازی Stickman Dash Runner شما را در نقش استیک‌من قرار می‌دهد تا اثری رانینگ و جذاب را تجربه کنید. این بازی که استودیو Reality Squared Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است، به‌تازگی برای کاربران پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است. گیم‌پلی بازی برخلاف بازی‌های رانینگ بی‌انتها، دارای مرحله است و بازیکنان با اتمام هریک از مراحل بازی، با کسب سکه‌ می‌توانند تجهیزات کاراکتر استیک‌من را ارتقا بخشند. سازندگان در بخش‌های مختلف بازی تله‌های مختلف متحرکی را قرار داده‌اند که به‌شکل ناگهانی پیش‌روی‌ شما ظاهر می‌شوند و باید مواظب باشید تا در دام آن‌ها نیافتید. البته لازم به‌ذکر است که این تله‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و قرار نیست تا Stickman Dash Runner را به اثری فوق چالشی تبدیل کنند. روند مراحل به‌نحوی است که بیشتر وقت‌ها نیازی نیست به تله‌ها توجهی کنید و آن‌ها صرفا نقش حواس‌پرتی شما را بازی می‌کنند تا متوجه تله‌های اساسی نشوید. بنابراین باید با گذر از مراحل بیشتر این تله‌های کاذب را حفظ باشید و کنترل خود را از دست ندهید. در مجموع اگر قصد دارید درکنار بازی‌های رانری همانند Subway Surfers، اثری مشابه و متفاوتی را تجربه کنید، هم‌اکنون می‌توانید Stickman Dash Runner را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Stickman Dash Runner

Twaddle Paddle Free

Twaddle Paddle Free

بازی بعدی هفته را به یک اثر آرکید و رنگارنگ اختصاص داده‌ایم که توسعه‌دهنده‌ای به‌نام Julien Bertozzi وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. Twaddle Paddle Free از بازی‌های قدیمی این سبک الهام گرفته شده و با ادغام رنگ‌های نئونی و صحنه‌های اکشن، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازیکنان رقم زده است. در این بازی ذرات رنگ‌ها نقشی اساسی را بازی می‌کنند و فضای هنری خاصی را در بازی خلق کرده‌اند. این ذرات هوشمند هستند و با هر حرکتی، علامتی خاص از خود نشان می‌دهند. چنین چیزی در گیم‌پلی بازی هم تاثیر می‌گذارد و بلوک‌ها تحت تاثیر حرکت این ذرات قرار می‌گیرند. در بازی Twaddle Paddle Free حالتی هم به‌نام Kid Mode قرار داده شده است که با مخاطب قرار دادن افراد کم‌سن‌وسال، سرعت توپ پایین‌تر و درنتیجه گیم‌پلی‌ای ‌به‌مراتب ساده‌تر را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین در بازی بخش جدیدی گنجانده شده است که در آن می‌توانید مراحل را تکرار کنید و این‌بار در آن‌ها از نظر زمانی رکورد بزنید و نتایج خود را با دیگر بازیکنان مقایسه کنید. مراحل بازی اکثرا کوتاه هستند و هرکدام چالش‌های مخصوص خود را دارند. Twaddle Paddle Free اثری است که می‌توانید آن را در اوقات فراغت خود تجربه کنید و از گرافیک جذاب آن لذت ببرید.

دانلود بازی Twaddle Paddle Free

ARISETOCRAT

ARISETOCRAT

ARISETOCRAT یک بازی سبک آرکید است که در آن شما کنترل شوالیه‌ای را به‌عهده دارید که تنها هدفش، رسیدن به بالاترین نقطه برج است. این بازی توسط Kirill Losev توسعه داده شده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. در مسیر بازی دشمنانی در سرراه شما قرار گرفته‌اند که باید با کشتن آن‌ها و کسب سکه، تجهیزات کاراکتر اصلی خود را ارتقا دهید. کنترل بازی در سه دکمه خلاصه می‌شود و شما باید با استفاده از المان‌های پلتفرمینگ، راه خود را به بالاترین نقطه پیدا کنید. علاوه‌بر دشمنان، بازی تله‌های مختلفی را هم در سرراه شما قرار داده است که برای عبور از آن‌ها نیاز به تمرین‌و‌تکرار و کسب مهارت دارید. به‌دلیل لایه‌لایه بودن دیوارها شما می‌توانید به‌راحتی حرکت‌های دشمن یا تله‌هایی را که به‌کار رفته است، مشاهده کنید و با یک برنامه‌ریزی درست و سریع از آن‌ها عبور کنید. این کار بسیار لذت‌بخش است و کنترل روان بازی هم به این قضیه کمک شایانی می‌کند. تنوع مراحل و گرافیک هنری بازی قابل قبول است و باعث می‌شوند شما از تجربه چندساعته ARISETOCRAT خسته نشوید. بااین‌حال اگر به‌بازی‌های آرکید پلتفرمینگ علاقه دارید، می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی ARISETOCRAT

Dr. Mario World

Dr. Mario World

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نینتندو بازی Dr. Mario World را یک‌ روز زودتر از انتشار جهانی در دسترس کاربران موبایل قرار داد. این بازی تجربه‌ لذت‌بخش و اعتیادآور دکتر ماریو را احیا می‌کند و مطمئن باشید می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همان‌طور که می‌دانید سبک بازی به‌صورت مچ‌تری است و در داستان آن ویروس‌ها به سرزمین Mushroom Kindgom حمله‌ کرده‌اند، حال این نوبت ماریو و دیگر کاراکترهای جهان بازی است که به همکاری با یکدیگر آن‌ها را نابود کنند. در بازی Dr. Mario World ویروس‌ها به رنگ‌های قرمز، زرد و آبی دسته‌بندی شده‌اند و شما باید با جایدهی مناسب قرص‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، آن‌ها را نابود کنید. در هر مرحله تعداد قرص‌های شما محدود است و همانند گیم‌پلی نسخه کلاسیک این بازی، قرص‌های دورنگی دراختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها برای نابودی دو رنگ ویروس استفاده کنید. نینتندو از موارد مختلفی در بازی استفاده کرده‌است تا روند بازی برای بازیکنان ساده‌تر شود که از آن‌ها می‌توان به آیتم‌های بهبود نوار مهارت و کاراکترهای دیگر اشاره کرد که نقش دستیار را برای شما بازی می‌کنند. علاوه‌بر موارد مذکور شما می‌توانید در بخش Versus بازی با دیگر بازیکنان جهان به رقابت بپردازید و ساعت‌ها سرگرم شوید. درمجموع نینتندو در بازسازی بازی دکترماریو موفق عمل کرده است و اگر قصد دارید تا علاوه‌بر زنده کردن خاطرات خود، اثری لذت‌بخش را تجربه کنید، هم‌اکنون Dr. Mario World را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Dr. Mario World


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده