// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تیزر جدید NASCAR Heat 4 منتشر شد؛ تاریخ عرضه بازی مشخص شد

استودیو مانستر گیمز با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی NASCAR Heat 4 در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Monster Games به‌تازگی اعلام کرده که بازی مسابقه‌ ای NASCAR Heat 4 قرار است در ماه سپتامبر (شهریور-مهر ماه) منتشر شود. در این راستا تریلری نیز از این بازی منتشر شده که در پایین می‌توانید مشاهده کنید. در بازی NASCAR Heat 4 شاهد موارد جدیدی مانند یک حالت Career عمیق‌تر، جلوه‌های گرافیکی بهبودیافته، مسیر‌های مسابقه جدید و موارد دیگر هستیم. تمرکز روی حالت کریر را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این سری درنظر گرفت. در این نسخه نیز ظاهرا شاهد افزایش این تمرکز خواهیم بود. پیش‌تر و در بازی‌هایی مثل F1 2019 نیز شاهد موفقیت بخش کریر بوده‌ایم و از این‌رو امکان دارد این موفقیت نصیب NASCAR Heat 4 نیز شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی NASCAR Heat 4 شاهد ۳۸ مسیر مسابقه و ۱۵۰ تیم رسمی مختلف هستیم که می‌توانید در هریک از آن‌ها رانندگی کنید. می‌توانید با کوین هارویک، قهرمانی که تصویرش روی جلد بازی چاپ شده و همچنین در صورتی که نسخه Gold Edition بازی را خریداری کنید، با خودروی جف گوردون افسانه‌ای نیز وارد بازی شوید. تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی، سری خودروهای تویوتا سوپرا را نیز به این بازی اضافه کرده تا مورد توجه طرفداران آن قرار بگیرد. موارد دیگری نیز مانند بهبود فیزیک رانندگی و آهنگ‌های جدیدی که در حین بازی پخش خواهد شد، اضافه کنید که همگی باعث کامل‌تر شدن بازی خواهند شد. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی، احتمالا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد بازی و خصوصا حالت Career آن خواهیم بود.

تیم سازنده‌ می‌تواند با این بازی تجربه‌ی خوبی را برای طرفداران این سری به ارمغان بیاورد و همچنین با ارائه یک حالت کریر با کیفیت، بازیکنان بیشتری را به سمت این مجموعه جذب کند. بازی NASCAR Heat 4 قرار است در تاریخ ذکر شده برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده