// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اطلاعات جدیدی از حالت چندنفره Wasteland 3 منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از حالت چندنفره‌ی بازی Wasteland 3 منتشر شده که امکان جابه‌جا کردن شخصیت‌ها را در حین بازی بیان می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Wasteland 3 که قرار در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شود، اطلاعات جدیدی از حالت چندنفره‌ی آن منتشر شده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، سومین نسخه از مجموعه Wasteland قرار است حالت چندنفره و امکان جابه‌جایی شخصیت‌ها را به بازیکنان دهد. برایان فارگو، موسس استودیو inXile Entertainment و تیم کمپل، کارگردان بازی، در مورد این نسخه از بازی و همچنین مجموعه Wasteland صحبت‌هایی داشته‌ است و از کار کردن روی آن ابراز خوشحالی کرده‌اند. هنگامی که نوبت به قابلیت جذاب چندنفره رسید، کمپل گفت که این بخش به‌شدت مبتنی‌بر همکاری چندنفره ساخته شده و امکان جابه‌جایی شخصیت‌ها و انتخاب گزینه‌های متعدد را برای بازیکنان فراهم کرده تا بتوانند نسبت به دوستان خود پیشرفت نزدیکی داشته باشند. بخش‌هایی از صحبت‌های کمپل را در زیر مشاهده می‌کنید:

اضافه شدن این قابلیت‌های جدید برای ما خوشحال‌کننده است. این موارد برای اولین بار است که به مجموعه Wasteland اضافه می‌شوند و به‌نظر من این شانس را به بازیکن خواهد داد تا بازی را به‌شکل جدیدی تجربه کند؛ از این‌رو، ما تصمیم گرفتیم حالت co-op را برای دو بازیکن فراهم کنیم. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را جابه‌جا کنند، گروه خود را تقسیم کنند و به‌کمک یکدیگر در بازی پیشرفت کنند و جلو بروند. در حقیقت بازیکنان می‌توانند بسته به سلیقه‌ی خود، هر زمانی که خواستند بازی را ذخیره کرده، از یکدیگر جدا شوند و ادامه مسیر را به‌صورت تک‌نفره بروند و البته، در‌صورت تمایل مجددا به یکدیگر بپیوندند. وجود چنین قابلیتی باعث انعطاف در نحوه‌ی تجربه کردن بازی می‌شود و این امکان را به‌ بازیکنان می‌دهد تا در هردو حالت تک و چندنفره بازی کنند و هر زمانی که خواستند، بین این دو حالت جابه‌جا شوند.

بازی نقش آفرینی Wasteland 3 قرار است در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده