نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

تریلر‌های جدید بازی Olympic Games Tokyo 2020 با محوریت بیسبال، والیبال ساحلی و تنیس

سگا تریلر‌‌های جدیدی از بازی Olympic Games Tokyo 2020 را به‌منظور آشنایی با گیم‌پلی ورزش‌های بیسبال، والیبال ساحلی و تنیس منتشر کرده است.

مدتی است که سگا تریلر‌های گوناگونی از بازی Olympic Games Tokyo 2020 را منتشر می‌کند که هدف آنها نمایش گیم‌پلی ورزش‌هایی است که قرار است در بازی شاهد آن باشیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، شاهد تریلر‌هایی از گیم‌پلی رشته‌های ورزشی جدیدی چون بیسبال، والیبال ساحلی و تنیس هستیم.

همانند گذشته تاکشی ماتسودا، قهرمان سه مدال برنز و یک مدال نقره رشته شنا در المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶، قرار است در این ویدیوها حضور داشته باشد و حس‌وحال این رشته‌های ورزشی و گیم‌پلی آنها را به ما نشان دهد. این تریلر‌‌ها علاوه‌بر اینکه ما را با گیم‌پلی و مکانیزم بازی‌ها آشنا می‌کند، قابلیت شخصی‌سازی موجود در بازی را هم به ما نشان می‌دهد. بر اساس این ویژگی شما می‌توانید ظاهر ورزشکار را طبق سلیقه‌ی شخصی خود تغییر دهید.

با دیدن این تریلر‌ها متوجه می‌شوید که با اینکه سگا سعی کرده است ظاهری فانتزی و کارتونی را به بازی تزریق کند، ولی همچنان حس واقع‌گرایانه‌ی مسابقات در بازی‌ها کاملا حس می‌شود.

با نگاهی کلی به لیست ورزش‌هایی که تا امروز به صورت رسمی معرفی شدند و گیم‌پلی آنها به نمایش در آمده است، به این نتیجه خواهیم رسید که Sega سخت در تلاش است که افراد زیادی با سلیقه‌های مختلف بتوانند از بازی نهایت لذت را ببرند.

بازی Olympic Games Tokyo 2020 قرار است در تاریخ در تاریخ دو مرداد (۲۴ جولای) در ژاپن برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود؛ سپس نسخه غربی بازی در سال ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ روانه‌ی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از ورزش بیسبال (به‌علاوه تریلر رشته‌های ورزشی والیبال ساحلی و تنیس از یوتیوب) را  تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده