نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

اولین تصویر از فصل دوم سریال My Brilliant Friend منتشر شد

شبکه HBO اولین تصویر از دو بازیگر اصلی سریال My Brilliant Friend (دوست بااستعداد من) را که حال در سن نوجوانی هستند، منتشر کرد.

شبکه HBO اولین تصویر از فصل دوم سریال My Brilliant Friend (دوست بااستعداد من) را منتشر کرد. عنوان رسمی فصل دوم این سریال My Brilliant Friend – The Story of a New Name (دوست بااستعداد من – داستان نامی جدید) خواهد بود که فصل دوم سریال بر اساس دومین کتاب النا فرانته با نام The Story of a New Name تولید خواهد شد؛ سری کتاب‌های النا فرانته شامل ۴ جلد است. مارگارتا مازوکو و گایا گیریس که نقش‌های اصلی را در فصل ابتدایی بازی می‌کردند، در فصل جدید نیز حضور خواهند داشت و به‌ترتیب نقش دوران نوجوانی دو شخصیت اِلنا و لی‌لا را ایفا خواهند کرد. در فصل اول این مجموعه، الیزا دل‌جنیو و لودویکا ناستی به‌ترتیب نقش دوران کودکی النا و لی‌لا را ایفا کردند و در ادامه نیز مارگارتا مازوکو و گایا گیریس به‌عنوان بازیگران دوران نوجوانی این دو شخصیت وارد سریال شدند. تصویر منتشرشده توسط شبکه HBO را در پایین مشاهده می‌کنید:

My Brilliant Friend

سریال My Brilliant Friend، سریالی ایتالیایی است که براساس کتابی با همین عنوان به‌قلم النا فرانته، ساخته شده است و داستان دو دوست صمیمی به نام‌های اِلنا و لی‌لا را در دوران کودکی و نوجوانی‌شان به تصویر می‌کشد. داستان سریال My Brilliant Friend به قرن بیستم باز می‌گردد و از سال ۱۹۵۰ در شهر ناپل ایتالیا آغاز می‌شود؛ جایی که هنوز قدرت اصلی شهر در دست گروه‌های مافیایی و خانواده‌های ثروتمندی است که کمتر کسی جرئت رویارویی با آنان را دارد. در این بین، بینندگان با دختربچه‌ای به نام اِلنا گرکو و دوست صمیمی‌اش لی‌لا همراه می‌شوند. سریال در کنار کشمکش‌های این دو نفر با یکدیگر و مشکلات عدیده‌شان، تصویری از محیط بسته، تاریک و ناگوار شهرهای کوچک و فقیرنشین ایتالیا را نیز فراهم می‌کند که در مجموع، درام قابل تأمل و تلخی را برای مخاطبانش به‌ارمغان می‌آورد. با جلورفتن داستان، به‌ترتیب شاهد کاراکترهای اصلی سریال در سنین مختلفی خواهیم بود و همانند کتاب‌های النا فرانته، ماجراجویی دو شخصیت اصلی را در دوران مختلف و حساس زندگی‌شان مشاهده خواهیم کرد.

کارگردانی تمام قسمت‌های مجموعه بر عهده ساویرو کوستانزو است، وی همچنین در نوشتن فیلمنامه نیز همکاری داشته است، اما با این حال این قسمت از کار بیشتر توسط النا فرانته، فرانچسکو پیکولو و لورا پالوچی انجام شده است. فصل اول سریال My Brilliant Friend شامل هشت قسمت بود. مجموعه کتاب‌های النا فرانته تاکنون فروشی ۱۰ میلیونی در بیش از ۴۰ کشور دنیا داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده