نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

حضور هیلاری سوانک در فیلم The Hunt

هیلاری سوانک، هنرپیشهٔ معروف سینمای هالیوود، به فهرست بازیگران فیلم The Hunt شرکت یونیورسال پیکچرز و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس اضافه شد.

هیلاری سوانک، هنرپیشه و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی سینمای هالیوود که دو مرتبه برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های Million Dollar Baby (عزیز میلیون دلاری) کلینت ایستوود و Boys Don't Cry (پسرها گریه نمی‌کنند) کیمبرلی پیرس شده است و از بازیگران قدیمی و معروف سینما محسوب می‌شود، قرارداد همکاری جهت حضور در تیم بازیگری فیلم The Hunt (شکار) شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse Productions) را امضاء کرد. چندی پیش فهرست اولین بازیگران فیلم The Hunt تأیید و معرفی شد. شرکت یونیورسال پیکچرز در ابتدا اعلام کرد که جاستین هارتلی با سابقه بازی در سریال This Is Us (این ما هستیم)، اِما رابرتس با سابقه بازی در سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و گلن هاوتون با سابقه بازی در فصل اول سریال Fargo (فارگو)، به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده‌اند. پس از آن اعلام شد که آیک بارینهولتز با سابقه بازی در فیلم Blockers (بازدارندگان) نیز به جمع بازیگران فیلم The Hunt اضافه شده است تا چهار بازیگر اصلی این فیلم رسماً انتخاب و معرفی شوند. همچنین بتی گیلپین، ستارهٔ مجموعهٔ تلویزیونی کمدی GLOW (درخشش)، دیگر بازیگری بود که به‌تازگی حضورش در این فیلم به‌صورت رسمی اعلام و تأیید شد. اِمی مدیگان آخرین هنرپیشه معروف پیش از هیلاری سوانک بود که برای حضور در این پروژه معرفی شد.

The Hunt

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Hunt آغاز شده است که اکنون اطلاعات زیادی از داستان آن در دسترس نیست، اما هالیوود ریپورتر (THR)، مدتی پیش اعلام کرد که این فیلم داستان نشانه‌های یک خرابکاری را دنبال می‌کند که توسط دولتمردان و افراد سیاسی آمریکا رد می‌شود و به‌دنبال آن بین دو گروه چپ و راست و مردم شاهد افزایش درگیری، خشونت و افراط‌گرایی هستیم. این فیلم ترسناک که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود، عقب افتاده و فیلم The Hunt اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران شود.

دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگردان فیلم Z for Zachariah، بوده است. لیندلوف بیشتر برای ساخت سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود و در حال حاضر وظیفه ساخت سریال Watchmen (واچمن) را بر عهده دارد که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود.

هیلاری سوانک این روزها علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال Away سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهد بود و دیگر همکار وی در این راه، مت ریوز، کارگردان فیلم‌های Cloverfield (کلاورفیلد)، Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم مورد انتظار Batman (بتمن) خواهد بود. جیسون کیتیمز، مت ریوز، میشل لی، آدام کاسان، جنی مولین و اندرو هیندریکر از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید سرویس استریم نتفلیکس خواهند بود. سریال Away برای پخش در ۱۰ قسمت برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده