// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اولین بسته الحاقی بازی The Division 2 به رایگان ماه آینده منتشر می‌شود

کاربران بازی The Division 2 می‌توانند با دانلود بسته الحاقی DC Outskirts: Expeditions به دو مرحله جدید داستانی دست پیدا کنند.

یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر The Division 2، در زمان معرفی این بازی اعلام کرده بود که تمامی بسته‌های الحاقی دیویژن 2، به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بزرگ از محتویات سال اول The Division 2 اعلام شده است. بازیکنانی که سیزن‌پس سال اول را خریداری کرده‌اند از تاریخ یک مرداد ماه (۲۳ جولای) می‌توانند محتویات بسته الحاقی DC Outskirts: Expeditions را تجربه کنند. این در حالی است که سایر بازیکنان یک هفته بعد و در تاریخ هشت مرداد ماه (۳۰ جولای) می‌توانند به‌محتویات DC Outskirts: Expeditions دسترسی پیدا کنند.

بسته الحاقی DC Outskirts: Expeditions دارای دو محتوای اصلی است؛ محتوای داستانی و Expeditionهای جدید. داستان بسته الحاقی ذکر شده دقیقا از جایی شروع می‌شود که داستان بازی اصلی تمام شد و بازیکنان باید کاروان گمشده را پیدا کنند. ازاین‌رو دو مرحله‌ی جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اولین مرحله Camp White Oak نام دارد و باید رئیس جمهور الیس را پیدا کنید. این در حالی است که در مرحله‌ی Manning National Zoo، بازیکنان باید املین شاو، رهبر گروه Outcast را از بین ببرند.

Expeditionهای بازی هم به سه شاخه مختلف تقسیم می‌شوند که به‌صورت هفتگی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. با تمام کردن هر سه محتوای این بخش به یک اتاق مخصوص دسترسی پیدا می‌کنید که شامل آیتم‌های با ارزش می‌شود. به‌عبارتی می‌توانید یک سلاح به نام Diamondback Rifle، یک Gear به نام BTSU Datagloves و دو سلاح دیگر به نام‌های Stoner LMB و Carbine 7 را به‌عنوان پاداش دریافت کنید. در ادامه مشخص شده است که کاربران حین جستجوی کاروان گمشده در منطقه Kenly College می‌توانند به این محتویات دست پیدا کنند.

جدا از محتویات ذکر شده، بسته الحاقی DC Outskirts: Expeditions دارای Classified Assignmentهای اختصاصی برای کاربرانی است که سیزن‌پس سال اول را خریداری کرده‌اند. این محتویات بازیکنان را وارد Central Aquarium و NSA Site B13 می‌کند. نبود سیستم Matchmaking برای Raidهای بازی یکی از مشکلاتی بود که کاربران آن را گزارش کرده بودند و در جریان به‌روزرسانی بسته الحاقی ذکر شده، شاهد اضافه شدن درجه سختی Discovery هستیم. Discovery به شما اجازه می‌دهد تا از سیستم Matchmaking برای Raidهای بازی استفاده کنید.

در انتها مشخص شده است که Gear Score بازیکنان هم به رقم ۵۰۰ افزایش پیدا می‌کند. همچنین بازیکنان می‌توانند نقشه‌هایی را که پیدا کرده‌اند، برای سایر شخصیت‌ها هم به اشتراک بگذارند و تنظیمات مختلفی را روی سلاح‌های ساخته شده انجام دهند. بااین‌تفاسیر نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ جدا از DC Outskirts: Expeditions دو محتوای دیگر هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. اولین محتوا در پاییز عرضه می‌شود و شما را وارد پنتاگون می‌کند. این در حالی است که دومین بسته الحاقی در اوایل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و بازیکنان را وارد Coney Island می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده