// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Starscapes؛ پازل در دنیای ستارگان

بازی Starscapes شما را به دنیای ستارگان می‌برد و باید با گذر از مراحل کهکشان بزرگ خود را نجات دهید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Starscapes را می‌توانید در سبک پازل تجربه کنید و در دنیای ستارگان غرق شوید. این بازی اندروید مکانیسم‌های متنوعی دارد و نسبت به دیگر آثار این سبک از زرق و برق بیش‌تری برخوردار است. مهم‌ترین مشخصه بازی را می‌توان گیم‌پلی روان و پر از جزئیات آن دانست که معمولا کمتر شاهد و بودیم و استودیو JoyTap Games گویا به‌خوبی از پس آن برآمده است.

بازی آیفون Starscapes از ماجرایی شروع می‌شود که نمی‌توانید تصور کنید شما را با خودش به کجا خواهد برد. شما شخصیت‌های ستاره‌ای را می‌بینید که با شما همراه هستند و باید با آن‌ها به دنیای ستاره‌ای سفر کنید و ماموریت خود را انجام دهید. بازی از مراحل متنوعی تشکیل شده است و شما در طول این راه طولانی با شخصیت‌های ستاره‌ای بیش‌تری آشنا خواهید شد. آن‌ها به شما کمک می‌کنند که تا انتها پیش بروید و از قدرت‌های مخصوص آن‌ها هم استفاده کنید. کپلرها شخصیت‌هایی هستند که به عنوان دشمنان این ستاره‌ها ایفای نقش می‌کنند. این شخصیت‌ها را می‌توانید روی صفحه بازی ببنید و با استراتژی خود آن‌ها را به دام بیندازید. بازی گیم‌پلی روان و سریعی دارد و هرلحظه از تجربه آن شگفت‌زده خواهید شد. چنین سیستم بی‌نقصی را در پلتفرم موبایل کمتر می‌توانید تجربه کنید و سازندگان نشان داده‌اند که باوجود استفاده از ایده‌های تکراری توجه زیادی به عالی بودن بازی خودشان داشته‌اند. سطوح بازی با وجود پیچیده بودن، بسیار سرگرم‌کننده هستند و شما کم کم می‌توانید روند کار را یاد بگیرید. درواقع مثل بازی‌های ساده این سبک نمی‌توانید همه چیز را از همان ابتدا حدس بزنید و باید با گذر از مراحل مختلف نحوه کار و رسیدن به موفقیت را بلد باشید. مطمئنا با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو هستید و Starscapes انتخاب خوبی برای گذران اوقات فراغت شماست. پازل‌های بازی سه‌مرحله‌ای هستند و باید با انجام هرکدام از این مراحل کرپلرها را از صحنه سیاره‌ها محو کنید و ستاره دنیایی باشید که ستارگان در آن حکم‌رانی می‌کنند.

Starscapes
Starscapes
Starscapes

هرکدام از شخصیت‌های شما در بازی Starscapes توانایی خاصی دارند و باید با در نظر گرفتن این موضوع یک تیم رویایی از شخصیت‌های ستاره‌ای برای خود داشته باشید. از منوی مخصوص می‌توانید تیم خود را انتخاب کنید و توانایی خاص هر شخصیت را هم مشاهده کنید. این توانایی‌ها در نقش نیروزاها یا همان پاورآپ‌های قدرتمند در بازی حضور دارند و در هر سطح از بازی می‌توانید به‌تعداد محدودی از آن‌ها استفاده کنید. Startown دنیایی است که شما در آن حضور دارید و حتی می‌توانید با آیتم‌های سفارشی سازی به طراحی دکوراسیون هم بپردازید. وجود این بخش کمک می‌کند که کودکان بیش‌تر به این اثر جذب شوند و حس خلاقیت کودکانه‌شان را در طراحی این دنیا به کار گیرند.

دنیای ستاره‌ای بازی Starscapes بسیار جذاب است و در کنار گرافیک جذاب، مکانیسم جذاب و لذت‌بخشی برای‌تان دارد

در صفحه بازی هر سطح از بازی Starscapes باید گوی‌ها را سرجای‌شان قرار دهید و مجموعه‌ای بیش‌از سه گوی هم‌رنگ بسازید. گوی‌های بعدی هم به شما نشان داده می‌شوند تا برنامه‌ریزی کنید و عملکرد سریع‌تری را تجربه کنید. شخصیت‌های جدید در دل این مراحل قرار دارند و توسط چندین گوی زندانی شده‌اند. تنها کافی است که گوی‌های کناری را نابود کنید و یک شخصیت جدید به تیم خود اضافه کنید. سیاره‌های مختلفی در دنیای بازی Starscapes دیده می‌شود که باید همه‌ی آن‌ها را باز کنید و چالش هرکدام را تجربه کنید. این موضوع باعث می‌شود که انگیزه لازم را جهت ادامه دادن و تجربه چالش‌های جدیدتر داشته باشید. پس از هرمرحله سه‌بار شانس بازکردن جعبه‌های جادویی را خواهید داشت و اگر خوش‌شانس باشید پاورآپ‌های جذابی نصیب‌تان خواهد شد.

Starscapes
Starscapes
Starscapes
شخصیت‌های ستاره‌ای بیش‌تری جمع کنید و تیمی رویایی از آن‌ها را با مهارت‌های منحصربه‌فرد برای خود داشته باشید

فضای شاد بازی Starscapes حفظ شده است و پیچیدگی جزئی این اثر لطمه‌ای به سرگرم‌کنندگی آن نمی‌زند. انیمیشن‌های بازی هم طراحی خوبی دارد و به‌مانند آثاری همچون کندی کراش ساگا می‌تواند هرج و مرج اکشن‌واری را تحویل‌تان دهد. این اثر در واقع سفری هیجان‌انگیز برای اکتشاف سیاره‌های دیگر است و سازندگان به‌قدری این کار را خوب انجام می‌دهند که قشر بزرگ‌سال هم برای تجربه آن علاقه‌مند می‌شود. اگر دل‌تان می‌خواهد یک اثر باکیفیت را در سبک پازل تجربه کنید و کودک درون خود را حداقل برای چند روز بیدار کنید، بازی Starscapes شایستگی حضور در آثار انتخابی شما را دارد.

بازی Starscapes اثر ارزشمندی محسوب می‌شود که از هم از دیدگاه گرافیکی و هم در ارائه یک گیم‌پلی جذاب عملکرد بسیار خوبی دارد و قشر خردسال و حتی بازیکنان بزرگ‌سال می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. شما حتی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و چالشی را به اتفاق تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Starscapes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده