// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

پانزدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

تیم Infamous بعد از سه روز رقابت جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 را کسب کرد.

قهرمان مرحله مقدماتی آمریکای جنوبی در مسابقات The International بازی Dota 2 مشخص شد. تیم Infamous بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی بخش مقدماتی منطقه به همراه تیم‌های EgoBoys، Thunder Predator و paiN Gaming به بخش حذفی صعود کرد. با اینکه این تیم در دومین راند بخش حذفی بازی را به تیم paiN Gaming واگذار کرد، ولی با این حال با ادامه دادن در بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) توانست به فینال منطقه راه‌یابد و انتقام خود را در یک بازی best-of-five بگیرد. بازی فینال که بین دو تیم Infamous و paiN Gaming پیگیری شد با نتیجه ۳:۰ به نفع بازیکنان تیم Infamous به پایان رسید و این تیم جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 را کسب کرد.

تیم Infamous در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 فقط در سه رویداد حضور داشته است که بهترین جایگاه تیم با قرار گرفتن در رتبه دهم یازدهمین فصل مسابقات DreamLeague رقم خورده است. بازیکنان فعلی این تیم که ملیت کشورهای پرو و بولیوی را دارند با نام‌های مستعار K1، Chris Brown، Wisper، Scofield و Stinger شناخته می‌شوند.

تا این لحظه تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،NaVi ،Vici Gaming ،Evil Geniuses ،Team Liquid ،PSG.LGD ،Fnatic ،Ninjas in Pyjamas ،TNC Predator ،OG ،Keen Gaming ،Alliance و EHOME جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 را کسب کرده‌اند. با توجه به اتمام اولین سری رقابت‌های مقدماتی تورنمنت The International، از امروز تیم‌های مناطق آمریکای شمالی، اروپا و چین در فرمتی مشابه با مناطق قبلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا سه تیم نهایی را مشخص کنند. لازم به ذکر است که مرحله اصلی مسابقات The International 2019 قرار است با بیش از ۲۶.۵ میلیون دلار جایزه در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده