نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

زک اسنایدر تصویر حذف شده دیگری را از سایبورگ در فیلم Justice League منتشر کرد

زک اسنایدر به تازگی تصویر حذف شده دیگری را از شخصیت سایبورگ در فیلم Justice League به اشتراک گذاشته است.

فیلم Justice League (لیگ عدالت) در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شد و همچنین در گیشه عملکردی بسیار پایین‌تر از انتظار را داشت. با این حال، این فیلم از مجموعه دی سی (DC) مراحل ساخت پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته بود و به نظر می‌رسید که شرکت برادران وارنر برای کوتاه‌تر کردن این فیلم، بخش‌هایی از صحنه‌های مورد نظر زک اسنایدر، کارگردان این فیلم را در نسخه اکران فیلم Justice League حذف کرده بود و مدتی می‌شود که اسنایدر تصاویری از صحنه‌های احتمالی حذف شده فیلم را به اشتراک گذاشته است.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسنایدر تصویر دیگری از صحنه‌های حذف شده فیلم لیگ عدالت را منتشر کرده است. در این تصویر بار دیگر شاهد حضور شخصیت سایبورگ هستیم که طبق گفته اسنایدر، سایبورگ در این تصویر بالای سر قبر خود در قبرستان خانگی خانواده او است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Justice League

در واقع اسنایدر تایید کرده که در فیلم Justice League قرار بود شاهد گذشته و ریشه شخصیت سایبورگ باشیم که در نسخه نهایی فیلم شاهد چنین موضوعی نبودیم و در واقع ما تنها بخش کوچکی از این موضوع را در طول فیلم مشاهده کردیم. طبق تصاویر، گذشته سایبورگ قرار بود گذشته مثل یک کابوس برای او باشد که با توجه به مشکلاتی که فیلم در طول مراحل ساخت داشت و بخش‌های زیادی از فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شد، به نظر می‌رسد که در نهایت برادران وارنر و DC تصمیم به حذف چنین صحنه‌هایی در فیلم گرفته بودند. با این حال، طرفداران در تلاش هستند تا نسخه اسنایدر فیلم Justice League نیز روزی منتشر شود که این تلاش تا به امروز نیز ادامه داشته است. اسنایدر طی هفته‌های گذشته تصاویر جالبی از فیلم Justice League منتشر کرده بود که در این تصاویر شاهد تصاویری متفاوت از بری آلن تا دارکساید بودیم که می‌توانید بخشی از این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید:

Justice League

فیلم Justice League 2 (لیگ عدالت ۲) نیز قرار بود به کارگردانی اسنایدر در طول سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما پس از عدم موفقیت فیلم Justice League در گیشه و دریافت نقدهای متوسط و ضعیف، ساخت این فیلم نیز کنار گذاشته شد. همچنین فیلم Cyborg با بازی ری فیشر، نیز قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود که آینده فیلم مستقل شخصیت سایبورگ نیز بسیار مبهم است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده