نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

فیلم «شعله ور» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

به تازگی فیلم سینمایی «شعله‌ور»، ساخته حمید نعمت الله در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

فیلم شعله ور به عنوان جدیدترین ساخته حمید نعمت الله برای اولین‌بار در سی و ششمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم ایرانی پس از مدتی نسبتا طولانی در سینماهای کشور اکران شد. امین حیایی در جشنواره فجر و جشن انجمن منتقدان دبپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را به دست آورد. حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست نیز در جشن انجمن منتقدان جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کردند. دست سهراب پور ناظری که موسیقی فیلم را ساخته بود نیز از جایزه دور نماند؛ وی جایزه بهترین موسیقی فیلم را در این جشن دریافت کرد. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «شعله‌‌ور» در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید تریلری از این فیلم را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت الله با بازی امین حیایی، زری خوشکام، پانته‌آ مهدی‌نیا، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی و مژگان صابری ساخته شده است. حمید نعمت الله فعالیت خود در فیلمسازی را با دستیاری مسعود کیمیایی در فیلم سینمایی «ضیافت» آغاز کرد. وی پس از آن در فیلم سینمایی «مرسدس» نیز با کیمیایی همکاری کرد. نعمت‌الله در سال ۱۳۸۲ فیلم سینمایی «بوتیک» را جلوی دوبین برد. وی در ادامه دوران کاریِ تازه آغاز شده‌اش تا به امروز، فیلم‌های «مار و پله»، «بی‌پولی»، «آرایش غلیظ»، «رگ خواب» و «شعله‌ور» را ساخته است. وی همچنین سریال تلویزیونی «وضعیت سفید» را جلوی دوربین برده است.

امین حیایی، بازیگر فیلم سینمایی «شعله‌ور»، بازی در سینما را در سال ۱۳۷۰ با فیلم «همسفر» آغاز کرد. این بازیگر پس از آن در فیلم‌هایی مانند «شارلاتان»، «شام عروسی»، «مزاحم»، «نقاب» و «خانوم» بازی کرده است. وی اخیرا و پس از فیلم «شعله‌ور» در سه فیلم «دارکوب»، «خانم یایا» و «درخونگاه» نقش‌آفرینی کرده است. امین حیایی به تازگی به عنوان یکی از داورهای «عصر جدید» در این برنامه حضور دارد. زری خوشکام دیگر بازیگر فیلم سینمایی «شعله‌ور» است. وی از بازیگران قدیمی سینمای ایران محسوب می‌شود و اولین فیلمش را در سال ۱۳۵۰ بازی کرده است. خوشکام پس از انقلاب تنها در فیلم‌های «جهان پهلوان تختی»، «تهران روزگار نو»، «سیمای زنی در دور دست»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «شعله‌ور» نقش‌آفرینی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده