// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

بازی Blair Witch دارای سیستم مبارزات و حلقه‌های زمانی است

باربارا کیچوک و ماچی گلوم از استودیو Bloober Team در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده‌اند که بازی ترسناک Blair Witch دارای حلقه‌های زمانی و سیستم مبارزات است.

نمایشگاه E3 2019 بااینکه آنطور که باید و شاید جذاب نبود اما ‌بازی Blair Witch مورد جالبی بود که در کنفرانس خبری مایکروسافت به‌نمایش درآمد. یکی از مواردی که انتظار می‌رود در دل بازی Blair Witch جا داشته باشد، حس اضطراب و ترسی است که فیلم Blair Witch به‌مخاطب القا می‌کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، باربارا کیچوک و ماچی گلومب از استودیو Bloober Team مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده‌اند و در مورد بازی و ویژگی‌های Blair Witch صحبت کرده‌اند.

یکی از مواردی که در تریلر معرفی بازی وجود داشت و توسط یکی از کاربران شناسایی شد، این بود که بازی دارای حلقه‌های زمانی است؛ موردی که در دنباله فیلم Blair Witch در سال ۲۰۱۶ هم استفاده شده بود. باتوجه‌به گفته‌های باربارا کیچوک، حلقه‌های زمانی بازی بلیر ویچ، موردی نیستند که کمک حال شخصیت اصلی باشند. وی دراین‌باره می‌گوید:

همانطور که در تریلر معرفی بازی مشاهده کردید، بازی Blair Witch، ساخته استودیو بلوبر تیم، دارای حلقه‌های زمانی است. بدون اینکه موردی را اسپویل کنم، باید بگویم که حلقه‌های زمانی استفاده شده، همانند فیلم Groundhog Day نیست. این موارد قرار نیست شما را کمک کنند تا شرایط را بهتر کنید. از این حلقه‌ها در بلیر ویچ برای مقاصد شیطانی‌تری استفاده شده است.

نکته‌ی جالب دیگر، این است که Blair Witch اولین بازی بلوبر تیم است که دارای سیستم مبارزات است. ساخته‌های قبلی این استودیو بیشتر روی تجربیات بازیکن تمرکز داشته است. ماچی گلومب بدون اینکه جزئیات سیستم مبارزات را منتشر کند، اعلام کرده است که در طول بازی فرصت‌هایی در دسترس شما قرار داده می‌شود که می‌توانید با آن چیزی که مشاهده می‌کنید، مبارزه کنید؛ حتی اگر احساس کنید که برای این کار قوی نیستید. وی دراین‌باره می‌گوید:

این مورد تجربیات بازیکنان را تغییر خواهد داد، اما نمی‌توانم بگویم که این تغییر خیلی پررنگ است. ما متقاعد شده‌ایم که محصولی را بسازیم تا تجربه‌ی ترس و اضطراب را به‌نحوی به‌مخاطب القا کند که آسیب‌پذیر بودن خود را احساس کند. زمانی‌که مکانیزم‌های رویارویی را معرفی کردیم، نمی‌خواهیم آن‌ها را تغییر دهیم. بااین‌حال می‌خواهیم به این سیستم تنوع بدهیم. ما سیستم تعقیب‌وگریز و مخفی‌کاری‌ای را که می‌خواهیم در Blair Witch قرار بدهیم، آزمایش کرده‌ایم و حالا نوبت به بخش مبارزات رسیده که در اینجا شما می‌توانید از خود دفاع کنید. البته این سیستم به‌نحوی خواهد بود که همچنان احساس ترس و اضطراب را حس کنید و فکر نکنید که یک شکارچی هستید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد توضیحات اعضای استودیو بلوبر تیم در مورد Blair Witch چیست؟ این بازی در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده