// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

سیزدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

اولین تیمی که از مرحله مقدماتی مسابقات The International بازی Dota 2 راهی مرحله اصلی می‌شود، مشخص شد.

بعد از مشخص شدن تیم‌هایی که به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 در سال جاری دعوت شده‌اند، نوبت به برگزاری بخش مقدماتی و مشخص شدن شش تیم نهایی مرحله اصلی رسیده است. هشت تیم برتر مرحله مقدماتی مناطق جنوب شرق آسیا، آمریکای جنوبی و CIS از روز یک‌شنبه در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که ساعاتی قبل قهرمان منطقه جنوب شرق آسیا که سیزدهمین تیم راه‌یافته به مسابقات TI9 خواهد بود، مشخص شد.

وضعیت تیم‌ها بعد از اتمام مرحله گروهی

رتبهتیمبردباخت
۱Team Jinesbrus
۶۱
۲Team Amplfy
۵۲
۳Mineski۴۳
۴Team Adroit۴۳
۵496 Gaming۳۴
۶BOOM ID۳۴
۷EVOS Esports۲۵
۸Resurgence۱۶

چهار تیم Team Jinesbrus ،Team Amplfy ،Team Adroit و Mineski بعد از کسب بیشترین امتیاز لازم در مرحله گروهی مسابقات جواز حضور در مرحله حذفی بخش مقدماتی را کسب کردند. تیم Mineski بعد از اینکه تیم‌های Team Jinesbrus و Team Adroit را در راند‌های اول و دوم بخش حذفی شکست داد، بایستی در بازی فینال باز هم با تیم Team Jinesbrus که با حضور بازیکنانی مانند Forev ،Febby و March راهی فینال شده بود، روبه‌رو می‌شد. در بازی فینال هر دو تیم بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم Mineski با کسب نتیجه نهایی ۳:۲ در مقابل Team Jinesbrus توانست به عنوان سیزدهمین تیم راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات TI9 مطرح شود.

پیش از این تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،Vici Gaming ،Evil Geniuses ،Team Liquid ،PSG.LGD ،Fnatic ،Ninjas in Pyjamas ،TNC Predator ،OG ،Keen Gaming ،Alliance ،Gambit Esports و EHOME جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال را کسب کرده بودند. در سال جاری قرار است هجده تیم به مرحله گروهی مسابقات TI9 راه یابند که به زودی پنج تیم دیگر مسابقات مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است که مرحله اصلی مسابقات The International 2019 قرار است با بیش از ۲۶.۵ میلیون دلار جایزه در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده