نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077 جزئیات خیره‌کننده کاراکترها را نشان می‌دهد

سازندگان Cyberpunk 2077 برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی برترین کازپلی بازی، تصاویری پرجزئیات و خیره‌کننده از کاراکترهای این بازی منتشر کردند.

پس از نمایش بازی Cyberpunk 2077 در جریان E3 2019، فعالیت رسانه‌ای تیم سازنده‌ی بازی به‌بیشترین حد در طی چند سال گذشته رسیده و روزانه خبرهایی جدید از این اثر مورد انتظار را در بلاگ‌های مختلف می‌بینیم. به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، در پی برگزاری مسابقه‌ی بهترین کازپلی کاراکترهای Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد برای اینکه شرکت‌کنندگان ایده‌ای کامل برای شرکت در این رقابت داشته‌ باشند، تصاویری جدید و خیره‌کننده از شخصیت‌ها به‌اشتراک گذاشته است.

در این تصاویر، علاوه بر حضور نسخه‌های مذکر و مونث کاراکتر V، شخصیت‌هایی همچون رویس، پلاسید، جکی و بریجت را می‌بینیم که به‌پرجزئیات‌ترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده‌ شده‌اند و کنار آشنا کردن شرکت‌کنندگان با نحوه‌ی پوشش این کاراکترها، طراحی‌های بصری و پرجزئیات بازی را هم به‌ گیمرها و دنبال‌کنندگان بازی نشان می‌دهد. حدود ۹۰ عکس مختلف از این شخصیت‌‌ها منتشر شده که برای تماشای تمامی آن‌ها، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سایبرپانک 2077 که از نظر سازندگانش، داستانی احساسی دارد و گیمرها را به‌گریه خواهد انداخت، در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده