// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Donkey Kong 3 و Wrecking Crew به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌آیند

کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانند از تاریخ ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) بازی‌های Donkey Kong 3 و Wrecking Crew را به رایگان تجربه کنند.

از زمان راه‌اندازی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ در سال گذشته تا به امروز، شرکت نینتندو سعی کرده است بازی‌های خاطره‌انگیز و قدیمی کنسول NES را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بدهد. ازاین‌رو به‌صورت ماهیانه تعدادی بازی به لیست بازی‌های سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو اعلام کرده است که از تاریخ ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) بازی‌های Donkey Kong 3 و Wrecking Crew به لیست بازی‌های این سرویس اضافه می‌شوند. ازاین‌رو کاربرانی که اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را خریداری کرده‌اند، می‌توانند به‌صورت رایگان بازی‌های ذکر شده را دانلود کنند و از تجربه آن‌ها لذت ببرند. برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از این دو بازی ندارند، Wrecking Crew بازیکنان را در نقش ماریو و لوئیجی قرار می‌دهد. این دو برادر قبل از اینکه وظیفه نجات شاهزاده را برعهده داشته باشند، از طریق چکش خود دیوارها، لوله‌ها و دستگاه‌های بمب را از بین می‌بردند.

این در حالی است که در بازی Donkey Kong 3 بازیکنان هدایت کاراکتری به نام استنلی را برعهده می‌گیرند. وی وظیفه دارد از گل‌های خانه خود محافظت کند تا دانکی کانگ نتواند آن‌ها را از بین ببرد. وظیفه بازیکنان در این بازی این است که با سلاح خود مانع از پایین آمدن دانکی کانگ از طناب شوند و او را از صفحه خارج کنند. در انتها نینتندو اعلام کرده است که در تاریخ ۲۶ تیر ماه، یک آپدیت هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که ویژگی Rewind را به بازی‌های NES اضافه می‌کند.

بازیکنان از طریق این ویژگی و فشردن دکمه‌های ZL+ZR می‌توانند یک فرصت دوباره را به خود بدهند تا چالش پیش روی خود را انجام بدهند. در ادامه می‌توانید تریلر بازی‌های ماه جولای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده