نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

سارا پولسن نقش مهمی در سریال American Horror Story: 1984 ندارد

طبق گزارشی جدید، سارا پولسِن، بازیگر محبوب فصل‌های گذشتهٔ مجموعه American Horror Story، در فصل جدید نقش مهمی را ایفا نخواهد کرد.

طبق گزارش اختصاصی سایت وِرایتی، سارا پولسن، بازیگر اصلی فصل‌های پیشین سریال ترسناک و محبوب American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، نقش مهمی را در فصل جدید این مجموعه با عنوان American Horror Story: 1984 (داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴)، ایفا نخواهد کرد. سارا پولسن در هشت فصل گذشته مجموعهٔ AHS حضور داشت و معمولاً نقشی مهم و اصلی را ایفا می‌کرد، اما به‌نظر می‌رسد در فصل نهم این مجموعه، تنها حضور افتخاری خواهد داشت. بعد از فصل ابتدایی که این بازیگر تنها در سه قسمت آن حضور داشت، اولین مرتبه است که نقش وی تا این اندازه کمرنگ خواهد شد. همچنین چندی پیش اعلام شد ایوان پیترز تأیید کرده است که او در فصل نهم سریال داستان ترسناک آمریکایی باز نخواهد گشت و این برای اولین‌بار است که در یک فصل از این مجموعه قرار نیست شاهد حضور او باشیم.

sarah paulson

سارا پولسن از بازیگران اصلی سریال American Horror Story به‌حساب می‌آید و وی پنج مرتبه نامزد دریافت جایزهٔ اِمی برای حضور در این مجموعه شده است. وی البته با حضور در سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی)، برنده جایزهٔ اِمی شده بود که تهیه‌کنندگی این سریال را نیز رایان مورفی، تهیه‌کنندهٔ سریال AHS بر عهده داشت.

بعد از فصل ابتدایی که سارا پولسن تنها در سه قسمت آن حضور داشت، اولین مرتبه است که نقش وی تا این اندازه کمرنگ خواهد شد

سارا پولسن این روزها مشغول بازی در مینی‌سریال درام Mrs. America (خانم آمریکا) شبکه FX به‌کارگردانی الیزابت بنکس بوده و با کیت بلانشت همبازی شده است. مینی‌سریال Mrs. America روایتگر تاریخ مدرن جنبش زنان است و داهوی والر، تهیه‌کنندهٔ برندهٔ جایزه اِمی، تهیه‌کنندگی این پروژه شبکه FX را بر عهده خواهد داشت. آنا بودن و رایان فلک، کارگردانان فیلم ابرقهرمانی و موفق در گیشه Captain Marvel (کاپیتان مارول)، علاوه‌بر کارگردانی قسمت ابتدایی، تهیه‌کنندگی اجرایی مینی‌سریال Mrs. America را بر عهده خواهند داشت؛ فیلم Captain Marvel این دو کارگردان، فروش ۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون دلاری در گیشه داشته است. مینی‌سریال Mrs. America در نُه قسمت تولید و ساخته خواهد شد و داهوی والر، کیت بلانشت، استیسی شِر و کوکو فرانچینی، تهیه‌کنندگان اجرایی این مینی‌سریال خواهند بود. انتظار می‌رود مراحل ساخت و تولید پروژهٔ جدید شبکه FX، در سال جاری آغاز شود.

مجموعهٔ American Horror Story به‌صورت آنتالوژی است و بینندگان در هر فصل شاهد داستان جدیدی هستند و از همین رو بازیگران قدیمی و تکراری هر فصل، شخصیتی جدید خواهند داشت. هر فصل از مجموعهٔ تلویزیونی AHS داستانی جداگانه را روایت می‌کند و ارتباط محدودی بین فصل‌ها وجود دارد، از همین رو بینندگان و علاقمندان می‌توانند بدون ترتیب نیز فصل‌های مختلف این مجموعه را تماشا کنند. این مجموعه تاکنون ۱۶ جایزه اِمی دریافت کرده است و البته ۸۲ بار در بخش‌های مختلف مراسم اِمی نامزد دریافت جایزه شده است. فصل چهارم مجموعهٔ American Horror Story با عنوان American Horror Story: Freak Show با ۱۹ نامزدی، بیشترین سهم را دراین‌میان داشته است.

شبکه FX اعلام کرد که پخش سریال American Horror Story: 1984 از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات و داستان فصل نهم سریال American Horror Story در دسترس نیست و تنها طبق ویدئویی که در گذشته منتشر شده بود، به نظر می‌رسد این فصل قرار است به سبک فیلم‌های اسلشر دهه ۸۰ میلادی تولید و منتشر شود که شخصیت در تیزر شباهت بسیار زیادی به شخصیت جیسون ورهیز در مجموعه فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم) نیز داشت. در حال حاضر فهرست رسمی بازیگران فصل نهم سریال American Horror Story اعلام نشده است. علاوه‌بر فصل نهم، شبکه FX در مرداد ماه سال گذشته اعلام کرد که سریال American Horror Story برای فصل دهم نیز تمدید شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده