نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند فیلمبرداری می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید سریال ارباب حلقه ها قرار است در کشور نیوزیلند انجام شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از مکان فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که NewZealandHerald منتشر کرده، بخش زیاد و بزرگی از این سریال قرار است در کشور نیوزیلند جلوی دوربین برود و به طور خاص در این مقاله به اوکلند و کوئینزتاون به‌عنوان محل‌های فیلمبرداری این سریال اشاره شده است. پیش از این سه گانه فیلم The Lord of the Rings و سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت) هر دو به کارگردانی پیتر جکسون به طور کامل در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و تولید شده بودند و پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر احتمال فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings در این کشور منتشر شده بود. عضو ارشد صنایع فیلم در اوکلند اعلام کرد که حداقل دو شرکت فیلمسازی به‌نام‌های Kumeu Film Studios و Auckland Film Studios در حال کار روی این سریال هستند و همچنین مراحل پیش از تولید آن را نیز آغاز کرده‌اند.

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

طبق این گزارش، این استودیوهای فیلمسازی بیش از یک سال است که کار روی این پروژه را آغاز کرده‌اند و در تلاش هستند تا ساختمان‌ها و مکان‌های فیلمبرداری را آماده کنند. مدتی پیش نیز شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سریال The Lord of the Rings قرار است در کشور اسکاتلند فیلمبرداری شود، اما حتی با وجود این خبر، این کشور هنوز ممکن است یکی از مکان‌های فیلمبرداری سریال ارباب حلقه ها باشد. با توجه به اطلاعاتی که این روزنامه منتشر کرده، قرار است بخش بزرگی از این سریال فانتزی در کشور نیوزیلند فیلمبرداری شود و بدین ترتیب احتمال فیلمبرداری بخشی از این سریال در کشور یا کشورهای دیگری مثل اسکاتلند نیز وجود دارد. ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد

سریال The Lord of the Rings قرار است براساس دست‌نوشته‌های تالکین که تاکنون فاش نشده‌اند، ساخته شود و این سریال قرار است در ۵ فصل تولید شود که هزینه آن حدود یک میلیارد دلار خواهد بودجان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ارباب حلقه ها را بر عهده دارند. علاوه بر این، ماه گذشته آمازون از پیوستن برایان کاگمن، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به تیم نویسندگان سریال The Lord of the Rings خبر داد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده