// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

استودیو Level-5 ساخت دنباله Ni no Kuni را تایید کرد

آکیهیرو هینو، رئیس Ni no Kuni، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که نسخه جدید Ni no Kuni در دست ساخت است.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در بهار ۹۷ در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. ازطرفی استودیو Level-5، سازنده مجموعه Ni no Kuni، اعلام کرده است که نسخه ریمستر Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در حال توسعه است و در اختیار کابران قرار داده می‌شود. بااین‌حال هواداران این سری منتظر نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه هستند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آکیهیرو هینو، رئیس Ni no Kuni، با یک مجله ژاپنی به نام Nikkei، مصاحبه‌ی تازه‌ای را انجام داده است که در این مصاحبه، آکیهیرو هینو ساخت نسخه جدید Ni no Kuni را تایید کرده است. در این مصاحبه اعلام شده است که نسخه جدید Ni no Kuni در دست ساخت است و پس از اکران فیلم Ni no Kuni عرضه می‌شود. فیلم Ni no Kuni در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) در ژاپن اکران می‌شود.

با اینکه گفته شده است نسخه جدید Ni no Kuni پس از اکران این فیلم عرضه می‌شود، اما تاریخ و جزئیات دقیقی از آن در دسترس قرار نگرفته است، اما استودیو Level-5 در حال بررسی مراحل ساخت بازی است. بااین‌حال باید منتظر رویدادهای آینده بمانیم و ببینیم جدیدترین نسخه از سری Ni no Kuni دو به چه اسمی معرفی می‌شود و در چه تاریخی در دسترس کاربران و هواداران قرار می‌گیرد.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده