// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Death Stranding تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود؛ انتشار تصاویر جدید

تروی بیکر در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام به طرفداران گفت که Death Stranding یک تجربه کاملا متفاوت و جدید خواهد بود.

در جریان ماه‌های گذشته، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، اطلاعات مختلفی را از این بازی با طرفداران در میان گذاشته است؛ اثری که پر شده از بازیگران سرشناس که در جهانی مرموز قرار گرفته‌اند. تابه‌حال سوالات مختلفی حول گیم‌پلی و ساختار بازی از کوجیما پرسیده شده است و وی، اعلام کرده که دث استرندینگ ظاهر جدیدی از بازی‌های اکشن را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

ازطرفی زمانی‌که حضور تروی بیکر، به‌عنوان بازیگر نقش هیگز در Death Stranding تایید شده بود، در جواب به یکی از کاربران در اینستاگرام اعلام کرده بود که این بازی یک تجربه‌ی کاملا جدید و متفاوت خواهد بود. این کاربر سوال کرده بود که آیا دث استرندینگ یک بازی ویدیویی است یا یک اثر سینمایی را تجربه خواهیم کرد. درکنار این موارد، یکی از عادت‌های هیدئو کوجیما این است که عکس‌های مختلفی را از مراحل ساخت و گیم‌پلی این بازی در توییتر منتشر می‌کند.

چندی پیش بود که تصاویر جدیدی با محوریت شخصیت سم، با بازی نورمن ریداس، در حساب کاربری توییتر کوجیما منتشر شده بود که این تصاویر تجهیزات سم را نشان می‌دادند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کوجیما تصاویر جدید را از Death Stranding در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که یک بار دیگر با محوریت شخصیت سم و جهان بازی هستند. نکته‌ی جالب تصاویر، این است که سیاه و سفید هستند.

باتوجه‌به تصاویر منتشر شده، کوجیما در حال آزمایش کردن گیم‌پلی و رفع مشکلات آن است تا کاربران بتوانند بی‌نقص‌ترین تجربه را در طول بازی کردن Death Stranding کسب کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی دث استرندینگ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

تصاویر Death Stranding

تصاویر Death Stranding


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده