نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

«تگزاس» اولین پنج‌گانه تاریخ سینمای ایران خواهد بود

ابراهیم عامریان در مصاحبه‌ای اعلام کرد فیلم سینمایی «تگزاس» تا قسمت پنجم ساخته خواهد شد و ساخت قسمت سوم این فیلم نیز به زودی آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «تگزاس» در سال گذشته به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان ساخته شد. دومین قسمت از این فیلم سینمایی نیز مدتی پیش با نام «تگزاس 2» روی پرده رفت. مدتی پیش نیز اخباری مبنی بر آغاز فیلمبرداری قسمت سوم این فیلم سینمایی منتشر شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ ابراهیم عامریان در مصاحبه‌ای اطلاعات تازه‌ای از مراحل ساخت «تگزاس 3» منتشر کرده است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد مجموعه «تگزاس» اولین پنج‌گانه تاریخ سینمای ایران خواهد بود. ابراهیم عامریان صحبت‌هایش را به شرح زیر آغاز کرد:

فیلمنامه «تگزاس 3» آماده است و به زودی وارد فاز تولید شده و در جشنواره ملی فیلم فجر ۹۸ رونمايی و در نوروز ۹۹ اكران خواهد شد.

تگزاس

وی درباره پنج‌گانه بودن «تگزاس» گفت:

از ابتدا «تگزاس» در پنج قسمت طراحی شده بود و قرار است در ۵ قسمت توليد شود و اولين فيلم سينمايی ۵ قسمتی در ايران است.

تهیه کننده سری فیلم‌های «تگزاس» در پایان گفت:

سعی خواهيم كرد هر سال قسمتی از «تگزاس» را ساخته و در بهار اكران كنيم.

فیلم سینمایی «تگزاس 2» با بازی مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی ساخته شده است. این فیلم ایرانی اکنون در حال اکران است. اگر شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم‌های «تگزاس» یا «تگزاس 2» شده‌اید، می‌توانید نظرات خود را درباره هرکدام از این فیلم‌های سینمایی با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده