// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Exocraft؛ نبردهای استراتژیک در دنیای بیگانگان

Exocraft اثری با یک جهان بزرگ است که باید به مصاف نگهبانان جهان بیگانه بروید و با تیمی از نیروهای مختلف آن‌ها را شکست دهید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Exocraft اثری متفاوت از استودیوی GoldFire Studios است که می‌توانید در سبک شبیه‌سازی تجربه کنید. این بازی گستردگی زیادی دارد و باید در چندین جبهه نبرد کنید. این بازی اندروید و آیفون شما را وارد جهانی از ناشناخته‌ها می‌کند و بازیکنان دیگر هم به شما می‌پیوندند. بعد از تکمیل کردن تیم‌ خود وظایف زیادی به شما محول می‌شود که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بازی آیفون و اندروید Exocraft جهانی بیگانه را نشان می‌دهد که فضاپیماهای زیادی در آن دیده می‌شود و چندین نگهبان هم از کیان آن‌ها دفاع می‌کنند. در این دنیای بیگانه باس‌های قدرتمندی را هم داریم که کم کم با آن‌ها آشنا می‌شوید و پس از کسب مهارت باید به نبرد بروید. این جهان بیگانه در حال مرگ است و شما به عنوان یک خلبان کارکشته باید وارد شوید و تیم اصلی خود را رهبری کنید. شما باید خدمه مختلف را برای فضاپیمای خود استفاده کنید و به هرکدام دستوراتی را بدهید. این دستورات درواقع طرح‌های استراتژیک شما برای نبرد هستند و کم کم حالت گروهی بیش‌تری می‌گیرند. در ادامه شما باید به جوخه‌های مختلف بروید و در آن‌ها عضو شوید. در هرکدام از این جوخه‌ها قوانینی حاکم است و می‌توانید با دیگر جوخه‌ها نبردی علیه این جهان بیگانه داشته باشید. Exocraft یکی از بهترین بازی‌ های اندروید است که گیم‌پلی متفاوت و البته ناشناخته‌ای برای بازیکنان این پلتفرم دارد. این گیم‌پلی از این نظر که چیز جدیدی برای ما دارد بسیار جالب توجه است، اما همزمان باید بتواند خودش را ثابت کند و به اندازه کافی سرگرم‌کننده باشد. سعی کنید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و تیم‌ خود را به شکل خصوصی‌تری تشکیل دهید. نبردها حالت زنجیری دارند و با پیروزی در یکی به نبرد دیگری اعزام می‌شوید. استراتژی‌های شما هم باید زنجیری باشد و نیروها و توان لازم را برای همه نبردها داشته باشید.

Exocraft

بازی Exocraft در برخی از لحظات وارد فاز منابع می‌شود و باید تا می‌توانید تسلیحات، سنگ‌های قیمتی و ذخایر کریستال را کسب کنید. این کارها را می‌توانید با هواپیماهای بدون سرنشین انجام دهید و به مصاف زمین‌هایی بروید که کاملا ناشناخته هستند. نبرد برای منابع بسیار سنگین است و معمولا با چندین باس قدرتمند روبرو خواهید شد. جهان بازی پویا است و از چندین بخش تشکیل شده است. حتی سازندگان در این دنیا چندین پایان طراحی کرده‌اند تا بازیکنان بنا به سلیقه خود روند تیم خود را پیش ببرند. جهان بازی بر پایه اکتشف است و هرچه قدر که بیش‌تر با سفینه خود حرکت کنید بهتر می‌توانید به منابع ارزشمند دست پیدا کنید. سازندگان برای بخش سفارشی‌سازی بازی محدودیتی قائل نشده‌اند و به هر میزان می‌توانید از المان‌های این بخش استفاده کنید. از آن‌جا که جهان بازی بسیار گسترده است، نباید تنهایی به وسط این بیابان بروید و باید از پشتیبانی استفاده کنید.

در Exocraft جهان بیگانه‌ای را می‌بینیم که در حال مرگ است و نگهبانان ویژه هم در حال مراقب از آن هستند

بخش مهمی از بازی Exocraft را طراحی سفینه ها تشکیل می‌دهد و برای این منظور گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار گرفته است. از رنگ‌بندی سفینه‌ها گرفته تا امکان طراحی استراتژیک آن برای نبردها در اختیار شما است. از ظاهر و امکاناتی که برای سفارشی‌سازی این بخش ارائه شده است اگر بگذریم، مهم‌ترین ارتقای بازی مربوط به سلاح‌ها و بدنه سفینه است. بدنه سفینه را باید طوری از صفر طراحی کنید که در نبردها، سرعت کافی داشته باشد و دشمنان هم نتوانند به‌راحتی آن را از پای درآورند. بازی کاملا رایگان است اما می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای برای خرید برخی از اقلام سفینه استفاده کنید. با غیرفعال کردن این بخش هم می‌توانید هیچ پولی در بازی خرج نکنید.

Exocraft

بخش آنلاین بازی ترکیبی از مهارت و شانس است و باید در همه حال برای بقای سفینه خود بجنگید

بخش آنلاین بازی Exocraft را می‌توانید به‌صورت MMORPG تجربه کنید و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کنید. این بخش ترکیبی از مهارت و شانس است و هیچگاه‌ نباید بازیکنان را دست کم بگیرید. سفینه‌های خود را آماده کنید و بهترین ارتقاها را روی آن‌ها اعمال کنید. به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید و سعی کنید که خدمه بیش‌تری را برای خود استخدام کنید. استراتژی شما باید برای زنده ماندن باشد و در همه حال حواس‌تان به نبردها باشد. جوخه‌ها کارایی اصلی خودشان را در بخش آنلاین دارند و باید با همکاری بیش‌تری در نبردهای زنجیری حضور داشته باشید.

بازی Exocraft با ارائه یک گیم‌پلی متفاوت می‌تواند بازیکنانی که به دنبال تفاوت در این پلتفرم هستند را به خودش جذب کند. این گیم‌پلی متفاوت عملکرد خوب خودش را نشان می‌دهد و کم کم بازیکن را از تاریکی اطلاعاتی در مورد این بازی خارج می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Exocraft


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده