// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های پولی ماه ژوئن 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ بازی‌های جدید و جذابی پولی مانند Apollo : A Dream Odyssey و Layton: Diabolical Box in HD برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در ششمین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد که از پازل‌هایی مانند Bring You Home تا ماجراجویی‌های مانند Apollo : A Dream Odyssey و Layton: Diabolical Box in HD را شامل می‌شدند. با پشت سر گذاشتن ماه ژوئن اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ معرفی برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از بازی‌هایی که توسط زومجی معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

Apollo : A Dream Odyssey

Apollo : A Dream Odyssey

Apollo : A Dream Odyssey یک بازی ماجراجویی از استودیو Skylab Entertainment است که به‌تازگی روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها عرضه شده است. داستان بازی روایت‌گر دختری شگفت‌انگیز به‌نام آپولو است که بزرگ شدن، رویاهایش را از دست داده است. یک شب صدایی اسرارآمیز او را وارد دنیایی مملو از رنگ‌ها، صداها و خاطراتی می‌کند که به او اجازه کشف کردن رویاهای مختلف را می‌دهد. با پیشروی در داستان بازی، آپولو با مجموعه‌ای از معماها روبه‌رو می‌شود که به او یادآوری می‌کند چه چیزهایی هنوز در زندگی اهمیت دارد. او باید این معماها را حل کند و به گشت‌وگذار در دنیای بسیار زیبای بازی بپردازد. گرافیک بازی به‌صورت نقاشی است و شما شخصیت اصلی را روی محل‌هایی کروی‌شکل کنترل می‌کنید. روایت‌ بازی بی‌نظیر است و بسته به‌توانایی شما در حل معماها می‌توانید آن را بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به اتمام برسانید. اگر علاقه‌دارید تا یک بازی با طراحی متفاوت و با معماهایی خلاقانه را تجربه کنید، هم‌اکنون می‌توانید Apollo : A Dream Odyssey را با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Apollo : A Dream Odyssey

Bring You Home

Bring You Home

Bring You Home اثری در سبک معمایی و ماجراجویی است که استودیو Alike وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. بازی روایت‌گر داستان یک آدم‌فضایی قهرمان به‌نام پولو (Polo) است که به‌منظور یافتن حیوان خانگی خود به تمامی دنیاها سفر می‌کند. این بازی یک تجربه بامزه و لذت‌بخش با گرافیک بصری جذاب را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی به‌گفته سازندگان دارای پیچ‌و‌خم‌های بسیار است؛ به‌صورتی‌که در بازی شما قرار نیست کنترل قهرمان بازی را به‌عهده بگیرید، بلکه شما خود مراحل را کنترل می‌کنید! بدین منظور باید قطعات پازل‌مانند هر مرحله را درکنار یکدیگر بچینید و بهترین مسیر را برای پولو ایجاد کنید. این مکانیزم نوآورانه باعث شده است تا هر اشتباه شما به سقوط خنده‌دار پولو منجر شود. در صورتی‌که پولو به سرنوشتی مرگ‌آور دچار شد، کافی است زمان را به عقب بازگردانید و مرحله را از اول بگذرانید. در طول بازی شما می‌توانید تصاویری که پولو با حیوان خانگی خود گرفته است، پیدا و جمع‌آوری کنید. درصورتی که می‌خواهید یک بازی معمایی با مکانیزمی خلاقانه را تجربه کنید، می‌توانید Bring You Home را با قیمت ۲.۹۹ دلار تهیه و تجربه کنید. 

دانلود بازی Bring You Home

Dark Quest 2

Dark Quest 2

Dark Quest 2 یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که استودیو Brain Seal Ltd آن را از روی یک بازی رومیزی معروف به‌نام Hero Quest توسعه داده است. گرافیک بازی با دست طراحی شده است و دوربین آن به‌صورت ایزومتریک است. در هر نقشه شما وارد یک ماجراجویی جدیدی می‌شوید که هرچه در آن عمیق‌تر شوید، نیرو، شهامت و ذکاوت شما بیشتر از پیش مورد آزمایش قرار می‌گیرد. هدف شما در بخش تک‌نفره بازی، جست‌وجوی تالارها برای جادوگر شیطانی است و در این راه باید با هم‌تیمی‌های خود به‌خوبی همکاری کنید. از آن‌جایی که مبارزات بازی به‌صورت نوبتی هستند، هم‌تیمی‌های شما در هر دور تنها یک حرکت را می‌توانند انجام دهند. به‌همین جهت باید هوشمندانه حرکت خود را انتخاب کنید، وگرنه در زندان ابدی جادوگر محبوس خواهید شد. هرکدام از شخصیت‌های بازی، ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند و شما باید از آن‌ها درکنار یکدیگر برای مبارزه با مینیون‌های جادوگر شیطانی استفاده کنید. در Dark Quest 2 شما می‌توانید به‌منظور بهبود توانایی‌های قهرمانان‌تان از استادان قدیمی، نیروهای جدید یاد بگیرید و سلاح‌ها و معجون‌های قدرتمندی بسازید. Dark Quest 2 را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه‌ اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Dark Quest 2

Human: Fall Flat

Human: Fall Flat

بازی بعدی این فهرست یک اثر معمایی فیزیک‌محور به‌نام Human: Fall Flat است که استودیو 505 Games Srl وظیفه انتشار آن را به‌عهده داشته است. بازی Human: Fall Flat درواقع توسط استودیو No Brakes Games توسعه داده شده است و پیش از این در دسترس کاربران پلتفرم‌های مختلف از جمله پی‌سی و کنسول‌ها قرار گرفته بود و حالا کاربران پلتفرم موبایل هم می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی یک اثر پلتفرمر فیزیک‌محور است که وقایع آن در رویاهای انسانی عجیب‌ به‌نام Bob رخ می‌دهد. هدف شما در بازی حل کردن معماها و خروج از مراحل سورئال آن است. در Human: Fall Flat شما می‌توانید راه بروید، بپرید، چیزهای مختلف را بگیرید، از هرچیزی بالا بروید و هرچیزی را حمل کنید. درواقع اولین چالش‌ لذت‌بخش شما استاد شدن در تمامی این حرکات است. سازندگان در ۱۰ مرحله بازی، انواع معماها و چالش‌های مختلف را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهند. بازی همچنین از قابلیت شخصی‌سازی نیز بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند لباس‌های بانمکی همانند نینجا، پرنسس یا حتی یک سگ را به تن باب کنند. Human: Fall Flat را می‌توانید به‌صورت آفلاین یا به‌صورت آنلاین با سه نفر از دوستان‌تان تجربه کنید. گرافیک بازی در عین سادگی بسیار چشم‌نواز است و مطمئنا گیم‌پلی بسیار روان آن نظر شما را به آن جلب خواهد کرد. همان‌طور که گفته شد، بازی از قوانین فیزیک به‌خوبی بهره برده است و حرکات و سقوط شخصیت بازی در عین خنده‌دار بودن، بسیار طبیعی جلوه می‌کنند.

دانلود بازی Human: Fall Flat

بازی موبایل KIDS

KIDS

بازی بعدی این فهرست بیشتر به یک انیمیشن تعاملی روی پلتفرم موبایل شباهت دارد. KIDS توسط استودیو سوئیسی Playables توسعه داده شده است که درواقع طراحی‌های آن را Michael Frei و برنامه‌نویسی‌اش را Mario von Rickenbanch انجام داده‌اند. KIDS دومین همکاری این دو پس از پروژه موفق PLUG & PLAY بوده است. KIDS یک بازی تعاملی کوتاه و عجیب است که حدودا سی دقیقه‌ گیم‌پلی‌ای ناب و لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. طراحی‌های سیاه‌و‌سفید بازی شاید اولین چیزی باشد که نظر شما را به خود جلب می‌کند. در این بازی شما تعداد زیادی انسان‌های سیاه‌سفید بی‌چهره را مشاهده می‌کنید که به جهات مختلف در حال حرکت هستند که وظیفه شما مدیریت حرکت و رفتار آن‌ها است. درواقع شما با لمس کردن صفحه‌نمایش بازی باید مسیر صحیح را به این شخصیت‌های بی‌چهره نشان دهید و از پراکندگی‌ آن‌ها جلوگیری کنید. یکی از بخش‌های معروف بازی مربوط‌به گودال سیاهی است که افراد دور آن جمع می‌شوند و شما باید آن‌ها را یکی‌یکی درون آن گودال بیاندازید. لازم به‌ذکر است که طراحی بصری KIDS در عین سادگی بسیار گیرا است و شما را مجذوب خود می‌کند. این بازی متفاوت را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی KIDS

Layton: Diabolical Box in HD

Layton: Diabolical Box in HD

استودیو Level-5 Inc ریمستر دومین نسخه از مجموعه محبوب پروفسور لیتون را با نام Layton: Diabolical Box in HD برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد. این بازی بیش از ۱۵۰ معمای مختلف را برای بررسی میزان هوش شما در خود جای داده است. Layton: Diabolical Box in HD با استفاده از بازی‌های فکری متفاوتی شامل پازل اسلاید، پازل‌های چوب‌کبریتی و سؤال‌های تست هوش سعی می‌کند تا مهارت‌های مشاهده، منطق و قدرت حل مسئله شما را به چالش بکشد. بازیکنان این معماها را ازطریق صحبت‌ کردن با دیگر کاراکترهای بازی یا بررسی محیط اطراف پیدا می‌کنند. سازندگان همچنین در بازی انواع مینی‌گیم‌های مختلف را قرار داده‌اند تا بازیکنان تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را از این نسخه ریمستر شده داشته باشند. اگر به بازی‌های معمایی علاقه دارید و می‌خواهید هوش خود را به چالش بکشید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Layton: Diabolical Box in HD را با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Layton: Diabolical Box in HD

بازی موبایل Mystic Vale

Mystic Vale

Mystic Vale یک بازی کارتی از استودیو Nomad Games است که براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها ساخته شده است. داستان بازی روایت‌گر سرزمینی به‌نام Valley of Lige است که یک طلسم آن را در برگرفته است. گروهی از کاهنان صدای گریه ارواح طبیعت را می‌شنوند و تصمیم می‌گیرند برای احیای دوباره سرزمین و نجات این ارواح به یاری آن‌ها بشتابند. این کار شجاعت و صدالبته مراقبت زیادی می‌طلبد، چراکه طلسم سرزمین افراد بی‌دقتی را که بیش از اندازه از نیروی خود استفاده کنند،‌ نابود می‌کند. در بازی Mystic Vale هر بازیکن در نقش قبیله‌ای از کاهنان قرار می‌گیرد که باید طلسم را از سرزمین بردارد. هر دور بازی، شما باید کارت‌های خود را در میز پیش رو بازی کنید تا تجهیزات قدرتمند و کاربردی به‌دست بیاورید. تنها باید حواس‌تان باشد که از نیروی خود عاقلانه استفاده کنید، چرا که ممکن است نوبت‌تان پیش از موعد به‌پایان برسد. گرافیک و آرت‌ورک‌های بازی پویا و زیبا طراحی‌ شده‌اند و بازی از ارزش تکرار بالایی برخوردار است. اگر به بازی‌های رومیزی و کارتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید Mystic Vale را روی اپ‌استور با قیمت ۴.۹۹ و روی فروشگاه پلی‌استور با قیمت ۵.۴۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Mystic Vale

Silver Screen Story

Silver Screen Story

بازی بعدی مختص دوست‌داران صنعت سینما و فیلم‌سازی است. Silver Screen Story یک بازی شبیه‌ساز فیلم‌سازی است که استودیو Kairosoft Co وظیفه ساخت آن را به‌عهده داشته است. در این بازی شما باید یک استودیو فیلم‌سازی را مدیریت کنید و با پیدا کردن بهترین استعدادها، بهترین فیلم‌های بلاک‌باستر را تولید کنید. در این راه شما می‌توانید امکانات مختلفی همانند استودیو جلوه‌های ویژه، بخش‌صداگذاری، کافه‌تریای مخصوص کارکنان و کلاس‌های بازیگری ایجاد کنید. پیدا کردن یک کارگردان بااستعداد تنها قدم اول شما است. در گام‌های بعدی باید او را آموزش دهید، از ظرفیت کاملی که دردسترس‌تان قرار گرفته است، به‌نحو احسن استفاده کنید و هنگامی در کارش به‌مشکل برخورد، او را راهنمایی کنید. مشخص است که انتخاب بازیگران معروف در فیلم‌تان باعث محبوبیت و معروف شدن آن می‌شود. سازندگان دست بازیکنان را برای انتخاب نوع فیلم از میان ژانرها، تم‌ها و محل‌های فیلم‌برداری باز گذاشته‌اند و عملا به کاربران اجازه می‌دهند تا از میان مجموعه زیادی از انتخاب‌ها، اثر خود را تولید نمایند. درنهایت هدف اصلی بازیکنان رسیدن به بیش‌ترین فروش جهانی و زدن انواع رکورد‌ها است. اگر به صنعت فیلم‌سازی علاقه‌دارید، Silver Screen Story را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور تهیه کنید.

دانلود بازی Silver Screen Story

Spirit Roots

Spirit Roots

Spirit Roots یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های پلتفرمر است که استودیو FredBear Games LTD وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی دوبعدی شما باید بدوید، بپرید، مبارزه کنید، از تله‌های جاخالی دهید، سکه جمع‌آوری کنید و باس‌های مختلف را شکست دهید. گرافیک بصری بازی بسیار چشم‌نواز است و طراحی‌های آن شما را یاد انیمیشن کورالین می‌اندازد. در داستان بازی آمده است که در سال‌های دور در اثر نبردی سهمگین بین ساکنان منظومه‌های مختلف، تنها یک ذره کوچک از هر سیاره باقی مانده است. ساکنین این سیارات به‌منظور حفظ بقا تصمیم می‌گیرند تا این ذرات را به یکدیگر وصل کنند و سیاره‌ای جدید بسازند که در آن هیچ‌کس نتواند به مرز دیگری تجاوز کند. سازندگان در بازی ۵ دنیا با اتمسفر، گیم‌پلی و دشمنانی مختلف قرار داده‌اند. بازی با ۵۰ مرحله‌ای که در اختیار بازیکنان قرار می‌‌دهد، هیچوقت تکراری نمی‌شود و از سویی دیگر، موسیقی پس‌زمینه بازی باعث می‌شود بازیکنان در حین تجربه Spirit Roots احساس خستگی نکنند. بازی همچنین دارای باس‌فایت‌های مختلفی است که هرکدام به‌نحوی قادر هستند تا بازیکنان را به چالش بکشند. اگر به‌ بازی‌های اکشن پلتفرمر علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بازی Spirit Roots را از دست ندهید. این بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Silver Screen Story

Super Soccer Champs 2019 VIP

Super Soccer Champs 2019 VIP

بازی بعدی این فهرست به یک اثر فوتبالی از استودیو Jakyl اختصاص دارد. Super Soccer Champs 2019 VIP جدیدترین نسخه از این مجموعه فوتبالی است که با گیم‌پلی آرکید و رتروی خود به‌تازگی برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. دوربین بازی از نمای بالا است و کاربران می‌توانند فوتبالی ساده، سریع و شناور را در Super Soccer Champs 2019 VIP تجربه کنند. این بازی با الهام از بازی‌های قدیمی فوتبال، تجربه‌ای نوستالژیک را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. شما می‌توانید در فصل نقل‌وانتقالات وارد مذاکره شوید، به استعدادیابی بپردازید، بخش تمرینی بازی را تجربه کنید یا تنها فقط فوتبال بازی کنید. سازندگان همچنین چالش‌های روزانه را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا بازیکنان با بیش از ۶۰۰ تیمی که از ۳۷ لیگ دنیا در اختیار دارند، از تجربه بازی خسته نشوند. همچنین لازم به‌ذکر است که بازی را می‌توان به‌صورت ۲ به ۲ نیز تجربه کرد. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی فوتبال سرگرم‌کننده را روی گوشی‌های هوشمند تجربه کنید، Super Soccer Champs 2019 VIP می‌تواند انتخاب شما باشد. این بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار روی فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Super Soccer Champs 2019 VIP

بازی موبایل Tiny Gems

Tiny Gems

Tiny Gems یک اثر رتروی آرکید از استودیو Lowscope است که به‌تازگی منتشر شده است. هدف شما در این بازی جمع کردن الماس است تا به‌وسیله آن‌ها درهای بسته را باز کنید و مرحله را به اتمام برسانید. در این راه شما باید از خطراتی همانند عنکبوت‌ها و تخته‌سنگ‌هایی که جان‌تان را تهدید می‌کنند، دوری کنید. Tiny Gems شاید از گرافیک بصری خیره‌کننده‌ای بهره نبرده باشد، اما این کمبود را با گیم‌پلی خود جبران کرده است. نسخه‌ای از یک بازی دانجن‌کراولر را تصور کنید که با پازل فکری سکوبان (Sokoban) ادغام شده است. سازندگان در این بازی، بخش طراحی مراحل را هم قرار داده‌اند تا شما معماهای خود را طراحی کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بازی دارای ۳۰ مرحله مختلف است که همگی با دست طراحی شده‌اند و هرکدام تجربه‌ی متفاوتی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهند. اگر از افرادی هستید که به‌جای بازی کردن بیشتر به طراحی محتوا علاقه دارید، Tiny Gems انتخاب شما است. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید تنها با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Tiny Gems

بازی موبایل Traffix

Traffix

بازی Traffix آخرین ساخته استودیو InfinityGames.io اثری است در سبک شبیه‌سازی که در آن شما وظیفه مدیریت ترافیک را به‌عهده دارید. بدین منظور تنها کاری که باید انجام دهید کنترل خاموش و روشن کردن به‌موقع چراغ‌های راهنمایی است تا رانندگان بتوانند به‌سلامت به مقصد خود برسند. شما تقریبا در هر شهری می‌توانید خودرو، اتوبوس یا یک ون را پیدا کنید. در این بازی شهرهایی هستند که درون آن‌ها کامیون، یک قطار و حتی یک هواپیما قرار داده شده است و این وظیفه شما است که مطمئن شوید هیچ‌کدام از آن‌ها با یکدیگر تصادف نمی‌کنند. طراحی بصری بازی Traffix بسیار ساده و مینیمال صورت گرفته است، اما سادگی شهر‌ها می‌توانند گول‌زننده باشد، چرا که کوچک‌ترین حواس‌پرتی می‌تواند منجر به یک تصادف بسیار بزرگ شود. در Traffix این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که رانندگان را معطل نسازید، وگرنه آن‌ها از دست شما عصبانی می‌شوند. از سویی دیگر، نباید در کنترل ترافیک عجله به‌خرج دهید، چرا که این کار باعث افزایش خطر تصادفات می‌گردد. قوانین بازی بسیار ساده هستند؛ چراغ قرمز بدین معنی است که هیچ خودرویی حق عبور ندارد. روشن ماندن بیش از اندازه این چراغ باعث ناراحتی و عصبانیت رانندگان می‌شود. چراغ زرد هم بدین معنی است که تنها یک خودرو می‌تواند از آن عبود کند. با دوبار کلیک روی چراغ راهنما، رنگ آن به سبز تغییر پیدا می‌کند و در این زمان تمامی خودروها می‌توانند از چراغ عبور کنند. در بازی حالت دومی به‌نام Chaos Mode هم قرار داده شده است که تنها زمانی‌که در بازی حرفه‌ای شدید باید به‌سراغ آن بروید. در این حالت شما باید خودروی پلیس را به مقصد برسانید و تنها یک تصادف باعث باختن شما می‌شود. اگر می‌خواهید یک بازی مینیمالیست جذاب را تجربه کنید، Traffix را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Traffix

Un Pas Fragile

Un Pas Fragile

Un Pas Fragile اثری متفاوت از استودیو فرانسوی Opal Games است که به‌تازگی برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و استیم منتشر شده است. سبک این بازی به‌صورت ماجراجویی است و داستان قورباغه‌ای به‌نام Camille را روایت می‌کند که رویای تبدیل شدن به یک رقصنده باله را در سر می‌پروراند. گیم‌پلی بازی به‌صورت تعاملی است و می‌توان آن را در مدت زمان حدود ۱۰ دقیقه به‌اتمام رساند. این بازی موبایل سرگرم کننده به‌نحوی طراحی شده است که تمامی بازیکنان می‌توانند آن را انجام دهند و از تجربه‌‌اش لذت ببرند. طراحی شخصیت‌ها و محیط بازی به‌صورت کارتونی است و با دست انجام شده است. Un Pas Fragile در نگاه اول بسیار چشم‌نواز است و در همین مدت زمان کوتاه گیم‌پلی، بازیکنان را مجذوب خود می‌کند. اگر به بازی‌هایی با طراحی بصری هنری علاقه‌مند هستید، Un Pas Fragile را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Un Pas Fragile

Wonder Boy: The Dragon

Wonder Boy: The Dragon's Trap

Wonder Boy: The Dragon's Trap یک بازی اکشن سایداسکرولینگ است که توسط استودیو Dotemu منتشر شده است. داستان بازی راجع به پسر قهرمانی است که مأموریت دارد تا اژدهای درون یک قلعه را از بین ببرد، اما او پس از کشتن اژدها طلسم شده و به اژدهای کوچکی تبدیل می‌شود. حال قهرمان داستان باید راهی پیدا کند که از شر طلسم خلاص شود و به حالت عادی خود برگردد. بازی ماجراجویی Wonder Boy: The Dragon's Trap دارای المان‌های پلتفرمینگ است و گیم‌پلی روانی را در خود جای داده‌ است.بازی همچنین دارای باس‌های مختلفی است که شکست دادن هرکدام می‌تواند به‌خوبی بازیکنان را به‌چالش بکشد. بخش اصلی بازی مربوط‌به یک هاب می‌شود که بازیکنان در آن‌جا می‌توانند علاوه‌بر خرید سلاح‌های جدید، محیط‌های مختلف که هرکدام نقش مراحل را بازی می‌کنند، انتخاب کنند. در مجموع بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap با گرافیک کاتونی خود می‌تواند برای چند ساعتی شما را سرگرم کند و اگر از علاقه‌مندان سبک اکشن سایداسکرولینگ هستید، می‌توانید این بازی را با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۷.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap

Zombie Night Terror

Zombie Night Terror

Zombie Night Terror یک بازی زامبی‌محور دوبعدی است که بازیکنان را در نقش سازنده یک فیلم ترسناک قرار می‌دهد. در داستان این بازی کاراکتر شما وارد یک سینما می‌شود تا فیلم‌های زامبی‌محور و ترسناک ببیند، اما این سینما به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما باید روایت‌گر داستان فیلم باشید. در پایین صفحه بازی منویی قرار داده شده است که شما می‌توانید به‌وسیله آن بازی را پیش ببرید. برای مثال در ابتدا بازی یک سرنگ ویروس زامبی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا با استفاده از آن چند نفر را ویروسی کنید. سپس با دست‌کاری آیتم‌های محیط بازی، مسیر را برای حرکت زامبی‌ها هموار سازید تا آن‌ها بتوانند دیگر افراد را هم آلوده کنند. هدف شما در Zombie Night Terror زامبی کردن و ازبین‌بردن تعداد مشخصی از انسان‌ها در هر مرحله است. در این بین هم باید تا جایی که می‌توانید از زامبی‌های خود محافظت کنید. چرا که ممکن است در سر راه‌شان پرت‌گاه‌هایی قرار داشته باشد یا انسان‌هایی با آن‌ها برخورد کنند که به سلاح گرم یا سرد مجهز باشند. طراحی بازی به‌صورت سیاه و سفید است و خون تنها المانی است که رنگ واقعی خود را به شما نشان می‌دهد. اگر به‌بازی‌های زامبی‌محور علاقه‌مند هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Zombie Night Terror را با قیمت ۷.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Zombie Night Terror


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده