// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل مینی فوتبال آنلاین

مینی فوتبال آنلاین یک بازی موبایل ایرانی از سوی استودیو آسا تیم است که به‌واسطه نوآوری‌های خود، سعی دارد کاربران را سرگرم کند.

تعداد زیادی از استودیوهای بازی‌سازی خارجی، تنها روی پلتفرم و بازار موبایل تمرکز دارند؛ زیرا در سال‌های اخیر پلتفرم موبایل به یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌‌های بازی تبدیل شده است. ازاین‌رو استودیوهای صاحب‌نام سعی می‌کنند با ساخت بازی‌های مختلف اسم و رسمی کسب کنند. البته این اعتبار زمانی صادر می‌شود که بازی با کیفیتی را در دسترس کاربران قرار بدهند. در ایران هم چند سالی است که استودیوهای بازی‌سازی همین روند را پیش گرفته‌اند و نگاه ویژه‌ای به پلتفرم موبایل دارند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی ایرانی رفته‌ایم که سعی دارد رقابت سالم و هیجان‌انگیزی را میان کاربران خود به‌وجود بیاورد. بازی اندروید مینی فوتبال آنلاین، بازی جدید استودیو آسا تیم است که در سبک ورزشی ساخته شده است. آن دسته از کاربرانی که به بازی‌های رقابتی و بازی فوتبال علاقه‌مند هستند، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به بازی موبایل مینی فوتبال آنلاین داشته باشند.

مینی فوتبال آنلاین

حال‌وهوای مینی فوتبال آنلاین، شبیه به بیلیارد است و تیم سازنده از این ورزش الهام گرفته است

شاید در ابتدا فکر کنید که مینی فوتبال آنلاین یک بازی الهام گرفته از سایر محصولات خارجی است، اما استودیو آسا تیم از نوآوری‌های مخصوص‌به خودش استفاده کرده است تا مینی فوتبال آنلاین را به یک بازی متفاوت و سرگرم کننده تبدیل کند. با شروع بازی باید یک حساب کاربری برای خود بسازید. البته این بخش خیلی وقت شما را نمی‌گیرد و کمتر از یک دقیقه می‌توانید حساب کاربری‌تان را بسازید. بازیکنان برای هربار ورود به بازی و تجربه‌ی مینی فوتبال آنلاین باید وارد حساب کاربری‌شان بشوند؛ ازاین‌رو در وارد کردن اطلاعات‌تان دقت کنید. حال چه موردی مینی فوتبال آنلاین را به یک بازی متفاوت و ارزشمند تبدیل کرده است؟ در بازی‌های موبایلی که بر پایه ورزش فوتبال ساخته می‌شوند، کاربران معمولا هدایت یک بازیکن را به‌دست می‌گیرند. حال بازی مورد نظر یا یک بازی تیمی است یا اینکه باید کارهای مختلفی نظیر پنالتی‌زدن، روپایی زدن و موارد مشابهی را انجام بدهید. این در حالی است که مینی فوتبال آنلاین با استفاده از ساختار بیلیارد، سعی کرده است نوآوری خود را به‌تصویر بکشد. زمین فوتبال را همانند یک زمین بیلیارد در نظر بگیرید. در ادامه بازیکن‌های هر تیم حکم توپ‌های بیلیارد را دارند و توپ فوتبال هم همان توپ سفید رنگ است. ساختار بازی کردن، یک حالت نوبتی دارد. بازیکنان باید به‌واسطه‌ی مهره‌های تیم‌شان به توپ ضربه وارد کنند و گل بزنند.

مینی فوتبال آنلاین

استودیو آسا تیم برای کاربران مینی فوتبال آنلاین، جوایز ماهانه‌ای را تدارک دیده است

ازاین‌رو استراتژی‌های مختلفی در زمین فوتبال مینی فوتبال آنلاین به‌وجود می‌آید. بعضی وقت‌ها مجبور هستید به‌جای توپ، به‌سایر بازیکن‌ها ضربه وارد کنید تا آن‌ها را از توپ دور کنید؛ زیرا اگر این کار را انجام ندهید، ضربه‌ی بعدی‌شان به احتمال زیاد وارد دروازه می‌شود. مورد دیگر که بازی موبایل مینی فوتبال آنلاین را ارزشمند جلوه می‌دهد، این است که نوع ضربات شما هم مهم هستند؛ اینکه به کدام قسمت از توپ ضربه وارد کنید، موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. جدا از ساختار بازی کردن، مینی فوتبال آنلاین دارای سه حالت مختلف است. بازی‌های شخصی که به‌زودی به مینی فوتبال آنلاین اضافه می‌شود، به‌نحوی است که به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند با دوستان خود بازی را تجربه کنند.

حالت دوم، لیگ است که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست؛ زیرا لیگ مینی فوتبال آنلاین در مرداد ماه آغاز می‌شود و کاربران ازطریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ساعت شروع رسمی لیگ مینی فوتبال آنلاین را متوجه شوند. در انتها اصلی‌ترین حالت بازی قرار دارد که حالت آنلاین است. در این حالت بازیکنان باید با یکدیگر وارد رقابت شوند و امتیاز کسب کنند. هرقدر که امتیاز بیشتری کسب کنید، می‌توانید وارد رده‌بندی‌های بالاتری بشوید. دراین‌میان اشاره کنم که هر سطح و تجربه‌ی بازی، نیازمند استفاده از امتیاز است. درواقع شما مقداری از امتیاز خود را خرج می‌کنید تا امتیازهای بیشتری را کسب کنید. حال اگر بازنده باشید، هیچ امتیازی کسب نخواهید کرد. همچنین بازی‌هایی که برگزار می‌شوند، زمان مشخصی ندارند؛ بلکه براساس تعداد گل، برنده یا بازنده خواهید بود. برای مثال در اولین سطح، تیمی که زودتر به دو گل زده برسد، برنده بازی است.

از دیگر ویژگی‌های بازی موبایل مینی فوتبال آنلاین هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی کردن به‌صورت آنلاین در محیط گرافیکی جذاب با گیم‌پلی ساده
  • امکان جمع‌آوری تیم‌ها و سفارشی سازی آن برای کسب جام و جوایز میلیونی
  • قرعه کشی ماهانه کنسول بازی پلی‌استیشن 4
  • فیزیک فوق‌العاده توپ و تیم‌ها و عکس العمل واقعی در شوت‌ها
  • اضافه کردن دوستان و امکان بازی شخصی (به‌زودی)

مینی فوتبال آنلاین

جوایز ماهیانه برای بازیکنان

یکی از مواردی که استودیو آسا تیم سعی دارد ازطریق آن کاربران را به تجربه‌ی مینی فوتبال آنلاین جذب کند، اهدای پاداش است. به‌صورت ماهیانه میان بازیکنانی که مینی فوتبال آنلاین را تجربه کرده‌اند، قرعه کشی می‌شود و جوایز مختلفی به نفرات برتر اهدا می‌شود. البته برای شرکت در قرعه کشی، فقط نصب کردن بازی موبایل و ساخت حساب کاربری کافی نیست؛ بلکه باید بازی‌های مختلفی را انجام بدهید و از ویژگی‌های این بازی موبایل نظیر فروشگاه و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.

بااین‌تفاسیر بازی ایرانی مینی فوتبال آنلاین با ارائه نوآوری‌های منحصربه‌فرد و گیم‌پلی خاصی که دارد، می‌تواند یک رقابت هیجان‌انگیز را میان کاربران به‌وجود بیاورد. اگر علاقه‌مند به بازی‌های موبایل ورزشی و رقابتی هستید، مینی فوتبال آنلاین می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین در آینده نسخه iOS بازی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود ویدیو از‌ آپارات

دانلود بازی مینی فوتبال آنلاین


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده