// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳

ایکس باکس اسکارلت احتمالا از نرخ فریم ۱۲۰ و رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند [E3 2019]

در آستانه آغاز کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 یکی از کاربران توییتر اعلام کرده است که اسکارلت از رزولوشن 8K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز دوشنبه برگزار می‌شود. ازاین‌رو منتشر شدن شایعات حول نمایش‌های این کنفرانس خبری، موردی طبیعی است. ازطرفی یکی از مواردی که مورد انتظار کاربران است، رونمایی از ایکس باکس اسکارلت است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به‌نام Sabi اطلاعاتی را از کنسول نسل آینده مایکروسافت منتشر کرده است. اولین مورد، این است که اسکارلت همانند کنسول سونی از رزولوشن 8K و نرخ فریم ۱۲۰ بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و به‌صورت دیوانه‌واری قدرتمند است. همچنین در ادامه اعلام شده است که Backward Compatibility، یکی از ویژگی‌های کنسول است که احتمالا کاربران می‌توانند بازی‌های تمامی کنسول‌های قبلی ایکس باکس را روی کنسول نسل نهمی‌شان تجربه کنند.

از نظر کنترلر هم، کنترلر الیت اسکارلت بسیار مخصوص و خاص طراحی شده است. در انتها گفته شده است که بازی Halo: Infinite، بازی روز عرضه اسکارلت به‌حساب می‌آید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ یادتان باشد که زومجی کنفرانس مایکروسافت را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد و می‌توانید این کنفرانس را در کنار زومجی تماشا کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده