// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴

نسخه نینتندو سوییچ فیفا 20 فاقد ویژگی‌های جدید این بازی است [EA Play 2019]

در آستانه برگزاری E3 2019 و طی رویداد دو روزه الکترونیک آرتز مشخص شده که نسخه سوییچ بازی FIFA 20 فاقد ویژگی‌های جدید این نسخه از بازی است.

پس از معرفی بازی FIFA 20 و ویژگی‌ها و حالت‌های مهیج آن مانند فوتبال خیابانی یا همان Volta بود که بسیاری از طرفداران این بازی ورزشی خوشحال شدند. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی پیش از آغاز رویداد E3 2019، کمپانی الکترونیک آرتز پس از کنفرانس مختص‌به‌خود عنوان کرده که این حالت و سایر ویژگی‌های جدید بازی فیفا 20 مختص به نسخه‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند و وارد نسخه‌ی نینتندو سوییچ نخواهند شد.

کمپانی Electronic Arts در گفتگو با وب‌سایت یوروگیمر گفته که نسخه‌ی سوییچ این بازی در حقیقت از نوع Legacy Edition خواهد بود. وقتی از آرون مک هاردی، تولیدکننده این بازی، سوال شد که این عنوان به چه معنا است، وی این‌گونه پاسخ داد:

در این نسخه از بازی شما با ظاهر و جزییات جدید و مختص‌به این کنسول روبه‌رو خواهید شد؛ از جمله لیست بازیکنان و مواردی از این دست. اما باید بگوییم که خبری از حالت محبوب Volta و سایر ویژگی‌های بزرگ و جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند، نخواهد بود.

اگرچه هنوز تمامی ویژگی‌های جدید بازی فیفا 20 توسط الکترونیک آرتز بیان نشده‌اند، اما تعدادی از آن‌ها را پیش‌تر در زومجی و در قالب خبری مطالعه کردید که به حالت فوتبال خیابانی و تغییر در سیستم پاس‌کاری، شوت و مواردی از این دست خلاصه می‌شود. بخش‌هایی از صحبت‌های الکترونیک آرتز در مورد حالت Volta را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی مهیج فوتبال را بار دیگر به کوچه‌ها بکشانید و از گیم‌پلی خاص آن در محیطی محدود و کوچک با تیم‌هایی با تعداد نفرات کم لذت ببرید.

این‌طور که مشخص است، تیم‌های حالت Volta بین سه تا پنج نفر بازیکن خواهند داشت که البته در نوع خود منطقی به‌نظر می‌رسد. حالت Volta بازی FIFA 20 همچنین دارای زیر حالت‌های متعددی است که در هریک می‌توانید انتخاب کنید که با بازیکن زن وارد شوید یا مرد. در حالت Volta World می‌توانید به‌دنبال تشکیل تیم فوتبال مختص‌به‌خود بروید و در حالت Volta Story نیز در قالب یکی از بازیکنان، خط داستانی از پیش نوشته شده‌ای را درست مانند حالت The Journey نسخه قبلی فیفا تجربه می‌کنید. در نهایت نیز می‌توانید با ورود به حالت Volta Kick-Off تیم خیابانی و حرفه‌ای را که تشکیل داده‌اید وارد مسابقات کنید یا در حالت Volta League، شانس قهرمانی را به تیم خود بدهید. مسابقات حالت Volta نیز به چند بخش ۳ در مقابل ۳ سرعتی، ۴ در مقابل ۴، ۴ در مقابل ۴ سرعتی، ۵ در مقابل ۵ و فوتسال حرفه‌ای تقسیم می‌شوند که سرعتی یا Rush به نوعی از مسابقه گفته می‌شود که در آن هیچ تیمی دروازه‌بان ندارد.

بازی فیفا 20 / fifa 20

نسخه‌های پیشین مجموعه فیفا که برای سوییچ نیز منتشر می‌شد، معمولا نسبت به سایر نسخه‌ها دارای کمبود‌هایی بود اما نه خیلی زیاد؛ و این اولین بار است که الکترونیک آرتز نسخه‌ی سوییچ جدیدترین نسخه از این مجموعه را Legacy Edition خطاب کرده است. پیش‌تر این عنوان به نسخه‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 مجموعه فیفا اطلاق می‌شد و احتمالا این کار حالا به این معنی است که نسخه سوییچ تقریبا نسبت به نسخه‌های قبلی هیچ تغییر قابل‌توجهی نداشته است و ویژگی‌های جدید سایر نسخه‌ها در آن وجود ندارد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده