نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

شایعه: بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 منتشر خواهد شد [E3 2019]

طبق اطلاعات جدید فاش شده، بازی Halo Infinite احتمالا برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار تقریبی بازی Halo Infinite مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که شخصی به نام Braldryr در وب‌سایت NeoGAF منتشر کرده، قسمت جدید بازی Halo برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده و در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 این خبر رسما تایید و اعلام خواهد شد. این تاریخ با توجه به انتشار بازی Gears 5 در پاییز امسال می‌تواند منطقی و قابل انتظار باشد. پیش از این شاهد استخدامی و تغییرات گسترده در استودیوی 343 اینداستریز بودیم و همچنین این استودیو روی انجین گرافیکی جدید Slipspace نیز کار کرده که همین موارد باعث شده تا اختلاف انتشار بازی Halo 5: Guardians تا قسمت بعدی کمی طولانی‌تر از انتظار شود.

طبق خبری که اخیرا توسط یک منبع معتبر و نزدیک به مایکروسافت منتشر شده، بازی Halo Infinite ممکن است دارای نمایش گیم پلی در E3 2019 باشد که هنوز این خبر توسط مایکروسافت تایید یا تکذیب نشده است. اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار از جمله داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست، اما بازی Halo Infinite اولین نسخه اصلی از مجموعه هیلو پس از بازی Halo 2 است که قرار است دارای نسخه ویندوز باشد که قابل انتظار است این بازی همزمان برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر شود. انتظار می‌رود که بازی Halo Infinite برای پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود که اگر این تاریخ درست باشد، می‌توان انتظار داشت که این بازی همزمان برای کنسول‌های نسل بعد ایکس باکس نیز منتشر شود.

کنفرانس خبری مایکروسافت E3 2019 در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۰ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد که توسط زومجی نیز پوشش زنده داده می‌شود.


منبع Spieltimes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده